«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

دلم گرفته است!!!!!!!!!!!!!!!!!

دلم گرفته است

میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق

ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

******

کاش می شد اشک رو تهدید کرد مدت لبخند رو

تمدید کرد

کاش می شد میون لحظه ها لحظه های دیدار

رو نزدیک کرد
زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.

حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی


جدایی سخت است نه به سختی تنهایی

*******

افق تلخ


دیروز آفتاب چشمانت شوق زیستن را در من

 زنده میکرد


امروز خورشید نگاهت درامتداد ساحل خاطره ها

غروبی غم انگیزدارد

فردا از آنهمه نور و روشنائی کورسویی باقی

نخواهد ماند

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ب.ظ http://ghatre-dar-bikaran.blogsky.com

زیبا بود
آپدیت کردم وقت کردی بخوی
با بای

مسافر چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.jademarefat.blogsky.com

سلام عیدت مبارک
موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد