«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

دوستش دارم....


به او بگویید دوستش دارم 


 چشمانم اشکبار


دلم پر از غم


قلبم پر از درد


طاقت یه لحظه موندن را ندارم


دلم گرفته است


 به او بگویید من  دروغ نمیگم


به او بگویید من با اویم


به او بگویید درکم کند


 به او بگویید چرا باید اینطور شود


به او بگویید من  هم انسانم


 به او بگویید من هم احساسی دارم


 به او باز بگویید تا بداند


شاید دلش با من باشد


ولی نمیخواهد بیان کند


من به او احترام میزارم


همیشه انی که بودم هستم

 
و تغییری نکردم


اما افسوس ...........


من هستم تا زمانی که او باشد


از همه چیز میگذرم از سایه ها و خیالها


خاطره ها و خوابها 

 
از همه چیز میگذرم 

 
اما هرگز از عشق تو نمیگذرم


حتی اگه مرگ از من بگذرد


دلتنگی هایم را با تو تسهیم کردن


چه زیبا خواهد بود


اگر ترا دلتنگی هایی باشد


از نوع من


دلم می خواهد احتیاجم


نیازم


درد خفه شده ی سینه ام را


همان قدر احساس کنی


که گویی احتیاج توست


نیاز توست


خدا همیشه یارش باشد


و به من خدایا لطفی بکن


دل افسرده ما


قلب شکسته ما


درد م را دوا کن


خدای من ما را به آنچه به رضای توست برسان


و ما را به صراط مستقیم هدایت فرما


یا ارحم الراحمین ارحمنی یا رحمن یا ستار

ای کاشششششششششششششش


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:25 ب.ظ http://papion.blogsky.com

با سلام و درود خدمت شما دوست و همکار ارجمند

آرشام نیک کار هستم سرپرست و بلاگر دو وبلاگ فرهنگی اجتماعی پاپیون

و اطلاع رسانی آی تی و کامپیوتر

ضمن اعلام این مطلب که بزودی مقالات اینجانب در ماهنامه به چاپ خواهد رسید از شما دعوت میکنم تا با حضور در دو وبلاگ مذکور به گفتگو و بحث و تبادل نظر بپردازیم .

منتظر دیدار شما هستم .... با تشکر

ضمنا اگر مایل بودید یاهو آی دی من را نیز در لیست خود بیفزایید

Yahoo ID: parsiboy_arsham

http://www.papion.blogsky.com فرهنگی و اجتماعی

http://www.itcnetwork.blogfa.com اطلاعات فن آوری و تکنولوژی


پارسا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام دوست خوب من
خیلی زیبا و پر از احساس بود.
بقیه پست ها را هم خواندم و از همه جالب تر و هیجان انگیز تر آن شعر های عربی بود!!
فاتقوا الله فی قلوب العذاری
فالعذاری قلوبهن هواءْ
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد