«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

چند معماقرآنی همراه با جواب.

سلام خوبان .......طاعات و عبادات همگی قبول حق باشه .
من دوست دارم در این ماه مبارک معماهای که با جواب اینجا بنویسم
که همه استفاده کنند و ما رو هم دعا کنند .



۱. حدیثی از پیامبر اسلام(ص): هر چیزی زینتی دارد و زینت قرآن صدای نیکو و زیباست .

۲. ۵ سوره از سوره های قرآن مجید با الحمد الله شروع میشوند.

۳.خواندن سوره قدر در حال وضو گرفتن مستحب است.

۴. رمضان تنها ماهی است که در قرآن آمده است.

۵. سوره توبه با بسم الله آغاز نمیشود.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ http://harchibegi.mihanblog.com/?pageid=1

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
به وبلاگم سر بزن آدرس اصلی وبلاگم :http://harchibegi.mihanblog.com

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:49 ب.ظ


-
WWW.HOMAN.D4A.COM
Persian Movies ! New Music ! and...

یحیی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ق.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام زینب جان
چطوری دوست بی معرفت؟
نماز و روزت قبول باشه
ممنونم از اطلاعات مفیدت.....بازم پیشم بیا....التماس دعا

مریم دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ب.ظ http://maryam-online.blogsky.com

سلام زینب جان
مرسی که به من سر زدی
به خاطر وبلاگ قشنگ و مطالب قشنگترت بهت تبریک میگم
طاعات و عبادات شما هم در این ماه پر برکت قبول باشه
التماس دعا
من لینک وبلاگ قشنگتو توی وبم میذارم
بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد