«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

آغاز ماه محرم و شروع مصائب امام ابا عبدالله الحسین(ع) را

خدمت تمامی عاشقان اهل بیت تسلیت عرض می کنم.

امید است ما جزء عزاداران واقعی آن حضرت باشیم.

باز محرم رسید


باز محرم رسید، دلم چه ماتمزده

کسی میان این دل، خیمه ماتم زده 

باز محرم رسید، شدم چه حیران و مست

از این همه عاشقی، دوباره ام مست مست 

باز محرم رسید، میکده ها وا شدند

تمام عاشقانت، واله و شیدا شدند 

باز محرم رسید، این من و گریه هایم

رفع عطش می کند، فرات اشک هایم

باز محرم رسید، شهر سیه پوش توست

دل ، نگران رنج خواهر مظلوم توست 

باز محرم رسید، مدرسه عشق باز

کلاس درس زینب، کار نموده آغاز 

باز محرم رسید، وعده گه بیدلان

فصل جنون و مستی، صاحبِ صاحبدلان 

باز محرم رسید، تا سحر آواره ام

میان میخانه ها، مستم و دیوانه ام 

باز محرم رسید، عاشقی سوداگریست

گرمی بازار عشق، شور دل زینبیست 

نظرات 6 + ارسال نظر
نوپا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
عالی بود موفق و پیروز باشی
نوپا را با شعر هایش سر بزن

سید طه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.ya-emam-reza.blogfa.com/

بنده هم فرا رسیدن ماه شهادت رو خدمت شما سیده بزرگوار تسلیت عرض میکنم .

کنیزان حضزت زهراء(س) چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ق.ظ http://ya-hosein128.blogfa.com/

سلام دختر عموی عزیز.خسته نباشین.
ممنون از اینکه لطف کردین و بهمون سر زدین.

فرارسیدن ماه محرم الحرام،ماه حزن و اندوه، و مصیبت آل محمد(علیهم السلام)، رو خدمت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شما تسلیت عرض میکنیم.

در ضمن ما قصد داریم که انشاءالله هر روز واقعه همون روز رو که در کربلاء اتفاق افتاده ، تو وبلاگمون بنویسیم.اگه دوست داشتین تشریف بیارین.

.........-:- یـــَــاأبـــَــا عـــَــبـــــدِالـــــلَّـــــهِ الـــــحــُـــســـَــیـــــنِ (ع) -:-.........

** ای ماه حزن آل پیغمبر(ص) محرّم **
** آیینه دار غربت حیدر(ع) محرّم **

** بر رخ ملایک لطمه زن،گیسو پریشان **
** وقتی که زهرا(س) می زند بر سر محرّم **

-:- اللهم ارزقنا زیارة الحسین(علیه السلام) -:-
::.:: التماس دعا ::.::

محمد حسین چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ب.ظ http://beyadeoo.com

سلام. من هم این ایام را تسلیت می گویم. ان شاالله که حسینی زندگی نماییم و از این دنیا رویم. التماس دعا.

احمدعلی یزدی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ http://andishe.parsiblog.com

سلام علیکم .
ضمن التماس دعا فرارسیدن ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام را متقابلا تسلیت عرض میکنم .
فعلا خدانگهدار .

یحیی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ب.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام زینب عزیز
من هم فرا رسیدن ماه محرم رو به شما تسلیت میگم
متن مثل همیشه عالی... عکس هم بسیار زیبا...
ارزوی موفقیت در ادامه این راه برای شما دارم
میدونم که وبلاگم مورد پسند شما نیست!!!
ولی باعث افتخارم هست که به من سر بزنی!!!
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد