«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

زبان حال حضرت رقیه.انی بنتک رقیه

داریها داریها حیرانه داریها

یا راس ابوها من الی الطفله رقیه

عینک علیها و انت فوق السمهریه

انی بنتک حایره اتخلینی وحدی

من ینشف دمعتی الی تجری علی خدی

کم رقیـه عندک و کم والی عندی

ودی یا بویه اشوفک والله ودی

من غبت عنی وانا بهم و عذاب

کنت ارجی ینتهی هذا الغیاب

کنت انادی و الصدا یردالجواب

انتظرتک یا ما طال انتظاری

منهو یتحنن علیا و یطفی ناری

مرعوبه محتاجه للایادیک و للامانک

تمسح یتمها و کل المها من حنانک

شحتمل و آنا الی ما اتحمل جفاک

انت تامرنی و لو موتی دواک

رد یا بویه لو خذنی معاک

لاغیها لاغیها

لا تقلی رجعتک وهم و سراب

من لیها یتحنن علیها

طفله گلها علی الیتم البلوه توها

تحرمها یا والدها من عطف الابوه

واسیها واسیها

داریها داریها

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد طهماسبی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ق.ظ

به آقا بگویید دوستش دارم
مه من نقاب بگشا ز جمال کبرییایی
که بتان فرو گذارند اساس خود نمایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد