«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

یا سیــــــــده زینــــــــــب سلام الله علیه ادرکینی

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.shalaghlaghi.persianblog.com

سلام علیکم انه وبلاگ جمیل انشاالله ان تکونی موفقه

یحیی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام
عکس زیبایی انتخاب کردید..
امیدوارم در ادامه راه همچنان موقف باشید
خوشحال می شم پیش من هم بیای

قافله نور یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ب.ظ http://ghafeleyehnoor.blogfa.com

به نام حضرت دوست
با سلام خدمت شما دوست گرامی
هفت نصیحت مولانا
• گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود)
• باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)
• اگرکسی اشتباه کردآن رابه پوشان (مثل شب)
• وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)
• متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک)
• بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا )
• اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه )
موفق باشین
یا حق

جسیم یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

خوب از وبلاگهای دیگر مطلب کش می روید از خودتان چی مایه گذاشتید سیده خانم . تا مدتی دیگر شما را هک می کنم تا ببینم باز هم دست درازی می کنید ؟ وعده من ۳۰/۱۱/۱۳۸۴

رقیه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد