«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

" اَللّهُمَ عَجِّل فی فَرَجِ موُلانا "

"در آرزوی دیدار "

             همــــه هست آرزویـــم که ببینــــم از تو رویی          

    چه زیان ترا که من هم، برسم به آرزویی

             به کسی جمـــــال خود را ننـــــــــموده و ببینم     

        همه جــا به هر زبانی، بود از تو گفتگویی

             نه به باغ ،ره دهندم که گلـــــــــی به کام بویم        

      نه دمـاغ آنکه از گل شــــــنوم به باغ بویی

             همه خوش دل اینکه مطرب بزند به تار، چنگی       

      من از آن خوشم که چنگی بزنم به تارمویی

             همه موسم تفرج به چمـــــــــن روند و صحرا        

         تو قدم به چشم من نه ، بنشـــین کنار جویی

             چه شود که از ترحم ، دمی ای سحـاب رحمت          

   من خشک لب هم آخر، زتو تر کنم گلویـــی

             بشکســــــت اگر دل من به فدای چشم مستت       

      سرخمّ می ســــــــلامت ، شکند اگر سبویی

             چه شــــــود که راه یابد سوی آب ، تشنه کامی       

     چه شـــود که کام جوید، زلب تو کامجویی

             به ره تو بس که نالم، زغــــــم تو بس که پویم         

      شده ام زنـــاله نایی، شده ام ز مویـه مویی

            نظری به سوی  رضوانیِ دردمند مسـکین             

      که به جز درت ، امیدش  نبود به هیچ سویی

نظرات 4 + ارسال نظر
عدالت جو جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:44 ب.ظ http://edaalat-zmsh.mihanblog.com

با سلام به شما دوست عزیز

اگر طالب عدالت هستید،اگر از وضع کنونی جامعه و بی عدالتی های موجود در آن رنج می برید با ما همکاری کنید.منتظر نظرات سازنده شما هستیم

ساره و مادرش یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ http://montazeretanha.blogfa.com

السلام علیک یا ابا عبدالله
أعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا الحسین علیه السلام، و جعلنا و إیاکم من الطالبین بثاره مع ولیه الإمام المهدی من آل محمد علیهم السلام...

عمری گذشت و راه نبردیم ز کوی دوست
مجلس تمام گشت و ندیدیم روی دوست

گلشن معطر است سراپا ز بوی یار
گشتیم هرکجا ، نشنیدیم بوی دوست

سلام، دوست عزیز و ارجمندم
دوست عزیز مدتی نبودم اما بالاخره طلسم غیبت ما هم شکسته شد به تازگی از سفر برگشته ام
دهه ی محرم را نبودم امروز که برگشتم و خواندم دوباره حس و حال را گرفتم . تاخیر مرا ببخشید می دانم آن قدر بزرگوارید که به حساب بی فکری و کم لطفی نمی گذارید...
محرم فرصت و بهانه ای است برای وصل شدن، حسینی شدن، و عاشورایی شدن...

کاش می بودم با شما و بچه ها توی ایام تاسوعا و عاشورا ولی خب جای شما هم خالی ما توی قم، حرم حضرت معصومه و جمکران برای همه تون دست به دعا برداشتم
چه بگویم؟....... عذاداری هایتان مقبول........و التماس دعا
در انتظار منتقم خون حسین......... اللهم عجل لولیک الفرج

"ساره و مادرش"
هر دو به روزیم قدم رنجه می فرمائید.
مادر شما: http://yaraneamam.blogfa.com
ساره: http://montazeretanha.blgfa.com

سید روح الله سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://divaneganehosein.mihanblog.com

هیهات من الذله



مسلمان بپا خیز هوشیار باش که فتنه درکمین است
دیگر بار هوشیارانه هم صدا و هم دل میشویم واین بار
برای دفاع از حرمت خون امام حسین دست یاری میدهیم
باز هم توهین .........
این بار به خون خدا حسین ابن علی(ع)
همه با هم هم صدا و هم دل
به این وبلاگ اعتراض کرده و از بلوگفا خواستار بسته شدن
هر چه سریعتر این وبلاگ ضد اسلامی میشویم.
با نظرات خود ما را دلگرم کنید
یا علی مدد

طه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام به سیده گرامی و ارجنمد
مطالبتون مثل همیشه زیباست
تا مهدی فاطمه نیاد خون امام حسین همچنان منتقم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد