«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

شعر

گرت آیینه‌ای باید که نور حق در آن بینی
نبینی در همه عالم مگر سیمای درویشان

 سعدی

نیست مشکل «کوه» را آسان ز جا برداشتن
آنچه نتوانش ز جا برداشت «بار منّت» است

راقم

کجاست قاصد فرخنده‌ای کز آمدن تو
مرا ز من بستاند تو را به من برساند

نظر گلپایگانی

قانون روزگار بود همچو گردباد
جز خار و خس زمانه به بالا نمی‌برد

کلیم کاشانی

بی کمالی‌های انسان از سخن پیدا شود
پسته‌ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود

دور دستان را به احسان یاد کردن همت است
ورنه هر نخلی به پای خود ثمر می‌افکند

صائب تبریزی

هر که را بر خاک بینی آتشش بر سر مریز
مردم خاطر پریشان را پریشان‌تر نکن

مهدی سهیلی

عاقلان نقطه‌ پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند

حافظ

هرجا محبت رو نهد، خاصیت وحدت دهد
خون از رگ مجنون جهد لیلی اگر نشتر زند

صحبت لاری

در گفتن عیب دگران بسته دهان باش
از خوبی خود عیب نمای دگران باش

واعظ قزوینی

با کاروان تا ماه من، محمل به محمل می‌رود
سرگشته از طی آه من، منزل به منزل می‌رود

مهرداد اوستا

طی دلجوئی قوی که وفا نشناسد
این همه خون به دل اهل وفا نتوان کرد

هجری تفرشی

هیچکس جانا نمی‌سوزد چراغش تا به صبح
پر مخند ای صبح صادق در شب تا کسی

قصاب کاشانی

رخت بر بست ز دل شادی و هنگام وداع
با غمت گفت که یا جای تو یا جای من است

فزخی یزدی

سوختم سر تا به پا چون شمع بر بزم محبت
تا بیاموزی زمن سر تا به پا استادگی را

بهادر یگانه

 
نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

خانم گل سلام موفق باشی در این راه
زهرا نگه دارت باشه یا علی

حمیدرضا(حکمت تازیانه) سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ب.ظ http://hamidsilver.persianblog.com

سلام علیکم.مدتی بود بعلت مشغله کاری نتوانستم نه عرض ادبی خدمت دوستان داشته باشم ونه وبلاگم را بروز نمایم.الحمدلله اکنون در خدمتم و ان شالله پس از این نوشتار مطالب خوبتان را مطالعه خواهم نمود.سپاس

هادی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.kaffolabbas.blogfa.com

دوستون دارم
سلام
به حقیر هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد