«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

شهادت حضرت رقیه را تسلیت عرض میکنم

      السلام علیک یاسیدة الرقیه سلام الله علیها

     فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه است    سبب خلقت من گفتن یا رقیه است

شهادت  جانگداز و غریبانه خــاتـــون  سه ساله

                                          دردانه حســــــــین (ع)

                                                     شــــــه زاده شام

                                                         عزیز زینـب (س) و سـجاد (ع)

 بر جمیع شیعیان تسلیت باد

**********

حدیث  (351) پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

مَثَلُ أهْلِ بَیْتی کَمَثَلِ سَفینَهِ نوحٍ مَنْ رَکِبَها فَقَدْ نَجی وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْها فَقَد هَلَکَ.


اهل بیت من چون کشتی نوح‌اند؛ هر که بر آن نشیند نجات یابد

و آنکه از آن تخلف کند هلاک گردد.

(عیون الاخبار‍‍، ج  1، ص211)

نظرات 1 + ارسال نظر
mahmood دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

سلام..منم تسلیت میگم..
دعامون کنید جان رقیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد