«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

اربعین سالار شهیدان را به محبین اهل بیت تسلیت عرض میکنم:یاحسین

ملف الاربعین 1426هـ

ملف الاربعین 1426هـ

ملف الاربعین 1426هـ

ملف الاربعین 1426هـ

نظرات 2 + ارسال نظر
جلیل محمودی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ http://ghadeer84.blogfa.com

وبلاگتان غنی و پر بار است . اربعین سالار شهیدان و رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و شهادت دومین و هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت را به شما تسلیت عرض می کنم ودر طلیعه بهار طبیعت بهار قلوبتان را با مهر و محبت خاندان نبوت از درگاه قادر بیهمتا آرزومندم .در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست مولایار و نگهدارتان .

ناخداباخدا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://bakhoda.tk

هوالمحبوب با سلام امروز حزب الله لبنان نماینده همه انقلابیون جهان معاصر است امروز حزب الله مظهر غیرت امت اسلامیست امروز حزب الله پرچمدار و طلائیه دار مبارزه با جنایتکارترین و خبیث ترین رژیم نامشروع جهان است امروز حزب الله لبنان نماینده تفکر خمینی بزرگ است و در این جهان پر از ظلم یک تنه در مقابل همه دنیای ظالم ایستاده است و تنها کاری که ما می توانیم بکنیم دعاست دعا که این انقلابیون از جان گذشته پیروز از این میدان بیرون بیایند امروز دلم می خواست لبنانی بودم تا می توانستم همدوش جوانان حزب الله لبنان به نبرد با اسرائیل بپردازم هرگز از بوسیدن دست هیچ کس بجز امام خوشنود نبودم امروز دلم می خواست دستهای سید حسن نصرالله را ببوسم بخاطر همه مردانگیش بخاطر همه شجاعتش بخاطر همه آن چیزهایی که در وجود این مرد هست و در داخل ام القرای حکومت اسلامی ایران در بین خیلی از آدمهای مدعی انقلابی گری نیست اینجا همه بدنبال رفاهند و انجا در لبنان غرورانگیزترین صحنه ها برای حزب الله دارد رقم می خورد کاش آنجا بودیم در کنار حزب الله لبنان و در کنار سید حسن نصرالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد