«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

شهادت حضرت محسن بن علی بن ابیطالب را تسلیت عرض میکنم.

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

 سلام علی آل یاسین ؛

حتی اتوا باب البتول فاطمه                              و هحالهـم قـالیه مصارمـه 

 

آمدند تا به درب خانه فاطمه رسیدند  فاطمه که از آنان بریده بود ( ناراحت بود )

فـوقـفت عن دونه تغدلهم

فکسر الـباب لهــم اولهـم

پشت در ایستاد تا آنان را بازدارد اما سر کرده آنان در را شکست

فـاقتحموا حجابها فغولت        فضربـوها بینهم قـاسقطت

مهاجمان وارد خانه شدند فاطمه فریاد بر آورد پس او را چنان زدن تا بچه اش را سقط کرد              

( الارجوزة المختاره ، قاضی نعمان صفحه 88 ) .

ما بر اساس آیات 57 سوره احزاب – 61 سوره توبه – 81 سوره طه – 13 ممتحنه و ... و نیز روایات مکرر پیامبر صلی الله علیه و آله از جمله : « من غضبت علیه ابنتی فاطمه غضبت علیه و من غضبت علیه غضب الله » هر کس دخترم فاطمه بر او خشمناک شود من بر او خشمناک می شوم و هر کس من بر او غضب کنم خدا نیز غضب می کند . ( صحیح بخاری  در فصل الخطاب و احمد ابن حنبل ) که تصریح دارد بر عدم ایمان و مخلد بودن در عذاب دردناک پروردگار و خذلان و خواری دنیا و آخرت برای اذیت کنندگان خدا و رسول از یک طرف و نفرین  و سخط دخت گرامی پیامبر صلی الله علیه و آله نسبت به غاصبین و ظالمین از طرف دیگر ، معتقدیم که :

مغضوبین عصمت الله الکبری زهرای مرضیه سلام الله علیها همانا مستحقین دوزخند و مطرودین رسول صلی الله علیه و آله در روز واپسین ، روزی که به قول امام باقر علیه السلام همه امید شفاعت  و اغاثة شفیعه محشر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را دارند و این چشم داشت بی جهت نیست چرا که باب امجدش فرمود:

« اول شخص تدخل الجنه فاطمة » اول کسی که داخل بهشت می شود فاطمه است .                       

  ( فاطمة الزهرا ، امینی « ره » )

پیامبر راجع به فاطمه سلام الله علیها فرموده اند :«فتقدم علی محزونة مکروبة مغصوبة مقتولة » فاطمه بر من وارد می شود با حالت محزون ، غمگین ، غصب شده ( از حقش ) و کشته شده »                    

             ( فرائد السمطین جوینی ، جلد 2 ،  صفحه 34 ) .

امام کاظم علیه السلام :

ان فاطمة صدیقة شهیده – براستی که فاطمه راستگو بود و به شهادت رسید .                            

 ( اصول کافی ، جلد 1 ، صفحه 458 ) .

چون قدم درصحنه محشرگذارد فاطمه

جز شفاعت مقصد دیگر ندارد فاطمه

عالمی را می تواند وا رهاند از جحیم

محسنش را گر شفیع خـلق آرد فاطمه

 

«  والسلام علی من اتبع الهدی »

یا فاطمه الزهراء

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی مومنی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ http://blogearth.blogsky.com

سلام. من هم up هستم(زمین وبلاگ زیر آسمان وبلاگ) اینو گفتم تا بدونید باز هم خدا خواست تا به شما سر بزنم(اتفاقی) . زیبا و منحصر به فرد می نویسید.موفق باشید.التماس دعا

علی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام...
اجرکم عندالله
امیدوارم که موفق و پیروز باشید.
التماس دعا
یا علی

منتظر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ق.ظ http://omidemontazeran.com

سلام .
وبلاگ قشنگی داری.
یا زهرا(س)

ن.غ چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

بسمه تعالی با سلام با اجازه ظشما و با ثبت نام وبلاگتان این قسمت را در وبلاگم یا حضرت محسن . بلاگفا استفاده نمودم التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد