«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

..::رجبیه و ۲سالگی وبلاگ بنت الزهرا مبارک::..

 
 
«دومین سالگرد تأسیس وبلاگ بنت الزهرا» 
 
از اینکه دو سال در خدمت محبان اهل بین بودم خرسندم
امیدوارم این دو سال مطالب مورد استفاده قراره گرفته باشد
دو سال پیش در ماه رجب و مرداد ماه بنت الزهرا تاسیس شد
خیلی خوشحالم که اکثر مطالب در مورد اهل بیت بوده
و از همراهی همه محبان اهل بیت تشکر میکنم
و خوشحالم که افتخـار کـنـیـزی مادرم حضرت زهـراء(سلام الله علیها) و فرزندانش را داشتم
و این دو سال لقب بنت الزهرا را داشتم
و از اینکه تونستم چند ختمی را به همراهی شما خوبان انجام بدم خوشحالم
امیدوارم بتونم بیشتر به محبان اهل بیت خدمت کنم
خدایا همه ما را تاابد از محبان ومخلصین واقعی امام علی و فرزندانش قرار بده
خدایا ما را کمک کن تا ابد از منتظران یوسف زهرا عج باشیم
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الامر و الزمان
 
 
 
وَالْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ، فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَیْرِ
 
حیدر نورا تجلی..شع فی البیت الحرام ..بعده نورا توالی من امام لامام
جعل الله علیا قبلتا للاولیاء..فهو فی ارضا منارا و شعاعا فی السماء
باب علم الله یدعی..بل هو باب للنجاه..خصه الله بفضلا..ساخرا دون الانام
حیدراااااااااا نورا تجلی ..ماشالله علی هذا النور الذی لا یطفی ابداااااااااااا
 

قولوا یا علی و ابکل افتخارک قولوا یا علی

یا حامینا یوم المحشر بعد طه المصطفی

لا فتی الا علی یا علــــــــی روحی فداک یا سیدی

 

 

*.ذکر علی عبا.*   ده

 
پیامبر اسلام(ص) مى فرماید: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید،
فرشتگان آن را «لیلة الرغائب» مى نامند. چرا که وقتى یک سوم ازشب گذشت، هیچ فرشته اى نیست مگر اینکه در کنار کعبه مشرفه آید آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنانکند و فرماید: فرشتگانم! هر چه خواهید از من بخواهید. فرشتگان گویند: بارالها حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزى، خداوند متعال فرماید: آمرزیدم.
 
پس امشب خیلی التماااااااااس دعا دارم برای فرج اقا دعا فراموش نشه
 و همه مریضها و ملتمس دعاها را دعا کنید 
ختم قران ماه رجب دوست داری همراه همیشگی و محب مخلص اهل بیت
 بسم الله در قسمت نظرات جز انتخابی خود را قید فرمایید
 اجرتون با امام علی ع
۱-سلسبیل
۲-غریبه ای آشنا
۳-علی ناظمی(برای دوستش)
۴-مهدی
۵-مهدی
۶-مهدی
۷-محبت و زیبایی
۸-حیدر علی
۹-ضیایی
۱۰-جامانده(انتظار منتظر)
۱۱-سیده زهره م(ا...)
۱۲-فاطمه مهربونم
۱۳-سید حمزه قدرت
۱۴-سیاوش
۱۵-داریوش فریاد رامسر
۱۶-سیده زهرا
۱۷-حاجیه زهرا
۱۸-طیبه ( ق )
۱۹-محمد
۲۰-ناصر
۲۱- امیر
۲۲-فرشته
۲۳-مجید
۲۴- ابوذر
۲۵-یا لثارات الحسین
۲۶-بسیجی دریا دل
۲۷-مهدیار
۲۸-قله نشین
 
۲۹-آرمیتا
۳۰-ساقی
 
ختم دوم رجبیه هم با همراهی شما خوبان به پایان رسید

 
۱۵رجب وفات زینب کبری اسوه صبر و استقامت
بر محبین اهل البیت تسلیت باد
 

صبر را مفهوم معنا زینب (س) است
کعبه غمهای دنیا زینب (س) است
چون حسین(ع) است آفتاب شهر عشق
ماهتاب عالم آرا زینب (س) است

مراسم شهادت حضرت عقیله السادات، زینب کبری (س)
هیئت رایت العباس علیه السلام
مداح: حاج محمود کریمی

مداحی قسمت 1

مداحی قسمت 2

مداحی قسمت 3

مداحی قسمت 4

مداحی قسمت 5

مداحی قسمت 6

مداحی قسمت 7

مداحی قسمت 8

مداحی قسمت 9

 

گریه امام زمان بر اسیرى زینب(س)

 

زینب (س)

حاج ملا سلطانعلى، که از جمله عابدان و زاهدان بود، مى گوید:

در خواب به محضر مبارک امام زمان (ع) مشرف شدم ، عرض کردم :

مولاى من ! آنچه در زیارت ناحیه مقدسه ذکر شده است که

 فَلَاندبَنَّکَ صَباحاً وَ مَساءً وَ لَاَبکِیَّنَ عَینُک بَدَلَ الدُموعِ دَماً صحیح است؟

فرمود: آرى!

گفتم: آن مصیبتى که در سوگ آن، به جاى اشک خون گریه مى‌کنید، کدام است؟

 آن مصیبت على اکبر است؟

فرمود: نه! اگر على اکبر زنده بود، او هم در این مصیبت، خون گریه مى‌کرد!

گفتم : آیا مقصود مصیبت حضرت عباس (ع) است؟

فرمود: نه! بلکه اگر حضرت عباس هم در قید حیات بود، او نیز در این مصیبت خون گریه مى‌کرد!

عرض کردم: آیا مصیبت حضرت سیدالشهداء (ع) است؟

فرمود: نه! اگر حضرت سید الشهداء (ع) هم بود، در این مصیبت خون گریه مى‌کرد!

پرسیدم: پس این کدام مصیبت است؟       فرمود:

       مصیبت اسیری عمه‌ام زینب (س) است.

 
خیلی من حقیر و بقیه ملتمسین دعا را در این ایام دعا بفرمایید
برای شفای همه مریضها
برای عاقبت بخیر شدن همه جوونها
اسئلکم الدعاء