«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

رجبیه..اولین سالگرد تاسیس بنت الزهرا

رجبیه:دوستان تا قسمت نظرات ملاحظه کنید اخرین مناسبت مبعث رسول اعظم خدا با صلوات بر محمد و آل محمد

 ها عَلِیٌ بَشَرٌ کَیفَ بَشَر

خجسته زاد روز مولود کعبه، فخر بشریت، شاه دو عالم، حیدر کرار، شیر خدا، مرد مردان، امیرمومنان علی علیه السلام

بر تمامی بشریت و بر شیعیان عاشق آن حضرت  فرخنده و مبارک و نیکو باد

   

  کل عااااااااااام و انتم بالف الف خیر و عاااااااافیه 

 

   بگو : یــــــــــــا عــــــــــــــــلــــــــی

  

علی آن شیر خدا شاه عرب ------------------ الفتی داشته با این دل شب
شب ز اسرار علی آگاه است ---------------- دل شب محرم سر الله است
شب شنفته ست مناجات علی ----------- جوشش چشمه‌ی عشق ازلی
شاه را دیده به نوشینی خواب ------------ روی بر سینه دیوار خراب
قلعه بانی که به قصر افلاک ------------------ سر دهد ناله‌ی زندانیِ خاک
اشکباری که چو شمع بیزار--------------------- می
فشاند زر و می گرید زار
دردمندی که چو لب بگشاید -------------- در و دیوار به زنهار آید
کلماتی چو دُر آویزهی گوش ------------------- مسجد کوفه هنوزش مدهوش

 

شبروان مست ولای تو علی *** جان عالم به فدای تو علی

 

علی_ع_

  

 

نجف نجف شهر دعا، مرز دل ما آدما، یه جای امن و آشنا، برای گریه‌های ما

نجف نگین عالمه، زخم دلارو مرهمه، حریم پاکش مثل گل، جای حضور شبنمه

سوخته منم، ساخته منم، عاشق نشناخته منم، اونکه یه عمره آزگار،

به کعبه دل باخته منم

طلب کن ای شیر خدا، به اون ضریح نینوا، پابوس دیرینه منم ، اینجا کجا ، اونجا کجا

این دل و حال زار من، ماه غروب تار من، سوره تویی ، آیه تویی، نقطه‌ی اعتبار من

واژه‌ی حیدر مال تو، تربت خیبر مال تو، دستای من دنبال تو، بانی کوثر مال تو

دست منو بگیر علی، دل به تو زنجیره علی، این نفسه یا که صداس، ناله‌ی شبگیره علی

زیر پاهات والاتبار، جایی واسه منم بذار، لاسیف الا ذوالفقار، از تو می‌مونه یادگار

               

گـــــــــل ریزید عـــــــــــلــــــی زهــــــــــــــــرا امددددددددددد

                       

تقدیم به شمااااااا

  سلام دوستان گلم ممنونم از اینکه همیشه به وبلاگم سر میزنید  

  یک سال گذشت 

  فردا ۱۷ مرداد ماه است که بنت الزهرا شروع به نوشتن این وبلاگ کرد  

  یعنی ۱۳۸۴.۵.۱۷بود که این وبلاگ تاسیس شد  

  و یه سال گذشت  

  و دقیقا فردا هم مصادف با ولادت مولود کعبه میباشد 

  که من کنیز ان بزرگوار هستم و میگم  

         « یا حیدر ابوتراب(علیه السلام) روحی فداک  »    

  و از این بابت خیلی  خوشحالم  

  نمیدونم در این یه سالی که گذشت چقدر تونستم رضایت عاشقان اهل بیت را جلب کنم  

  ان شا الله که مورد قبول حق و خوبرویان واقع شده باشه  

  ما رو هم در این شب پر برکت و در ایام رجبیه من حقیر را دعا کنید  

  که خیلیییییییییییی محتاج بدعای همگی شما خوبان هستم 

  تا میتونیم امشب و فردا بگیم یــــــــــــــا علـــــــــــــــــی  

  اسئلکم الدعا  

     یا حیدر الکرار ادرکنی   

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

**السلام علی قلب زینب الصبور یا بـــــــنت الــــــــــزهـــــــرا**

(انت عالمه  غیر معلمه و فهمه غیر مفهمه )

السلام علیک یا بنت بضعه خاتم النبین و سید المرسلین  السلام علیک یا

سلاله من لا تحصی فضائله  و لا تستقصی مناقبه السلام علیک یا نبعه

المبعوث بالرساله  و منقذ العباد من الجهاله و حیره الضلاله و العظیم المظلل

بالغمام و النور المهتدی به فی اللیالی و الایام حبیب اله العالمین  سیدنا ابی

القاسم محمد بن عبدالله و رحمه الله و برکاته

نیمه رجب، هجران غم انگیز احیاگر حماسه های جاوید کربلا، حضرت زینب (س).بنت الزهرا .دخت حیدر کرار  را به سوگ می نشینیم

و این روز را به همه شیعیان تسلیت عرض میکنم.

                  ای شکوه حماسه در سراپرده حیرت! ای زخم خورده نینوا! ای بانوی خورشیدهای دربند! ای زینب قهرمان!

 تو که خود، وسعتی به اندازه همه سوگ های آفرینش داشته ای، تو که خود دریای بی کران اشک را، ساحل بودی،

 چگونه باید بر تو سوگواری نمود که ما سوگواری را از تو یادگار داریم. تو که آواز سرخ کربلا را از حنجره بردباری ات،

به گوش تاریخ رساندی و اگر این حنجره صبوری و آن نطق آتشین تو در کاخ یزیدیان نبود، داستان جان سوز آن ظهر عطشناک

در کوچه های تاریخ به دست فراموشی سپرده می شد.

  

عترت طاها

کوفیان خون به دل خون شده ما نکنید**اینقدر ظلم به ذریه زهرا نکنید

   


بگذارید بگرییم به مظلومی خویش**لیک بر گریه ما خنده بیجا نکنید

   


دین ندارید اگر غیرتتان رفت کجا**اسرا را سر بازار تماشا نکنید

   


پیش چشم اسرا سنگ به سرها نزنید**دیگر از زخم زبان خون به دل ما نکنید

   


آیه ای کز لب خونین به سر نی شنوی**با دف و چنگ و نی و هلهله معنا نکنید

   


این توقع که بگرئید به ما نیست ولی**خنده بر بی کسی عترت طاها نکنید

   
محمل دختر معصوم و مصیبت زده را**روبرو با سر ببریده بابا نکنید

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یعنی تطلبنی مره ثانیه یا باب الحوائج یا اب الغریب الغرباااااااااااء

ارجوک اطلبنی یا جد الساده

۲۵ رجب شهادت باب الحوائج نیازمندان و وارث نیکان تسلیت باد..

شهید عشق موسی کاظم علیه السلام که صبوری از او آبرو یافت به نیاکان نیکش پیوست یا باب الحوائج

ردا پوش محنت .محبوس در حبس خلافت بر آسمان کوچید و رفت یا باب الحوائج

هر گه که نسیم از ره بغداد آید..  ما را ز حدیث عشق و خون یاد آید

اى گل که به گردن تو غل افکندند.. از صبر تو زنجیر به فریاد آید

 

 

اى باب گشوده خدا بر جوائح مردمان و اى رشته پیوند زمین و آسمان!

 نامت کلید گشایش گره‏هاى فرو بسته و یادت، مایه آرامش دل‏هاى شکسته است.

 نامت، نردبان صعود دعاهاى مرفوع و یادت پلکان نزول اجابت منصوب است ...

تو را با زبان نیاز مى‏خوانیم با دلى پر سوز گداز به امداد این دست هاى خسته...


اى گرداب خشم و غضب را «کاظم»! اى طوفان هاى اندوه را «صابر»!

اى بر هدایت خلق خدا «امین»! سلام بر تو اى صاحب «احسان عام» و «گذشت خاص»

سلام بر تو اى زندانى بزرگ بصره و بغداد!...

سلام بر تو که شب‏هاى سیاه را به چراغ ذکر و دعا به سپیده سحرى پیوند مى‏زدى!

سلام بر تو و بر گام‏هاى مجروح بسته به رنجیرت!

 

 

      یا موسی بن جعفر یا موسی بن جعفر یا باب الحوائج

  من و توسل به صحن و برای موسی بن جعفر

    سر ارادت نهادم به پای موسی بن جعفر یا با ب الحوائج

      قسم به جان رضایت بکوش بهر رضایش رضای حق را

   بجودش رضای موسی بن جعفر

   زدیدگان اشک ریزد نوای العفو ریزد دل سحر از طلیعه 

  صدای موسی بن جعفر یا باب الحوائج

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به طه به یاسین .به آیات قرآن مبین .ستوده تورا حی رب العالمین

 

هر دم صلوات بر جمالش :بر احمد و بر علی و آلش

 

اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمیعین

۲۷ رجب شد عید بزرگ مسلمانان بر همگان مبارررررررک

ذکرى الإسراء والمعراج تلک الرحلة المبارکة التی ما زلنا نستلهم من ذکراها الدروس.

 

ففی هذه اللیلة انتقلت الریادة إلى أمة جدیدة ونبوة جدیدة عالمیة خالدة لکل الناس...

 

بسم الله ا لرحمن الرحیم

اقرا باسم ربک الذى خلق، خلق الانسان من علق، اقرا و ربک الاکرم، الذى علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم.

 سوره مبارکه علق ( آیه 1-5)

بخوان به نام پروردگارت که آفرید. همان که انسان را از خون بسته ‏اى خلق کرد. بخوان که پروردگارت از همه بزرگوارتر است، همان که به وسیله قلم تعلیم نمود و به انسان آنچه را نمى‏دانست، یاد داد.

 

                                                                                                                        

                                                                                           

 

مبعث پیام آور وحی ، پیامبر نور ورحمت بر مسلمانان جهان مبارک باد

نام : محمد

لقب : مصطفی

کنیه : ابوالقاسم

نام پدر : عبدالله

نام مادر: آمنه

تاریخ ولادت : 17 ربیع الأول

مدت امامت :  23 سال

مدت عمر : 63 سال

تاریخ رحلت : 28 صفر (11 ق)

 

 ستاره ای بدرخشید وماه مجلس شد     دل رمیده ما انیس ومونس شد

 نگارمن که به مکتب نرفت وخط ننوشت      بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد

   ببوی او  دل  بیمار عاشقان  چو صبا             فدای عارض نسرین وچشم نرگس شد


 May you live to see another year!


 

 

نظرات 44 + ارسال نظر
نیکنامی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.tohidonline.com

سلام دوست خوب و مهربونم
اول از همه عید رو بهتون تبریک می‌گم، امیدوارم که سالیان سال زیر سایه مولا علی سالم و تندرست باشید.
بعدش هم خوشحالم که اولین نفریم که یک ساله شدن وبلاگتون رو تبریک می‌گم، ان‌شاءالله ۱۲۰ سالگیش رو با هم جشن بگیریم :)

توفان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام عزیزم زینب السادات
علی امام من است و منم غلام علی
هزاران جان گرامی فدای نام علی
نوشته بر در جنت به خط لم یزلی
شفیع روز قیامت محمد است و علی
واقعاْ دعا و مناجات و اشعار بسیار دلنشینی آوردین هم در این وبلاگ و هم پیرامون رجبیه در اون یکی وبلاگت .
احسنت خانم جان .
مبارک باشه میلاد مولود کعبه . مبارک باشه روز پدر . مبارک باشه سالروز وبلاگ پربار و معنویت و مبارک باشه روز تولد هر وقت که هست .
امیدوارم همیشه ایام خوب و خوش و سالم و سعادتمند باشی در سایه عنایات ائمه اطهر علیهما سلام
ممنونم از اینکه متبرک کردین
بازم زیارت قبول و همیشه به این سفرهای معنوی

طه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ق.ظ

نگردد میسر به کس این سعادت
به کعبه ولادت به مسجد شهادت

سلااااااااااااااام به دختر عموی عزیزم .
منم میلاد با برکت مولود کعبه و شاه مردان رو بهتون تبریک میگم .
همچنین تولد این وبلاگ نورانی و معنوی رو .
ایشالله همیشه سایتون بر سر ما مستدام باشه .
التماس دعا

مهربیکران چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://mehrebikaran.parsiblog.com/

السلام علیکِ یا زینب کبری السلام علیکِ یا بنت رسول الله
السلام علیکِ یا بنت امیرالمومنین (س)
صبر را مفهوم معنا زینب است

کعبه غمهای دنیا زینب است

چون حسین است آفتاب شهر عشق

ماهتاب عالم آرا زینب است
۱۵ رجب، سالروز وفات
عقیله بنی هاشم، پرچمدار کربلا،
زینب کبری (سلام الله علیها)
را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنیم

احمد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://tali.blogfa.com

سلام
به استناد روایات ، در آستانه ظهور میلیونها نظامی از آمریکا ، اروپا ، روسیه ، ترکیه ، مصر و دول مغرب عربی به اضافه سربازانی از سرزمین شام شامل کشورهای سوریه ، اردن ، لبنان ، فلسطین و اسرائیل همگی در ناحیه ای تحت عنوان قرقیسیا با یکدیگر برخورد میکنند و پس از این درگیری ، سفیانی همه را در هم میکوبد و خروج میکند . اگر شرایط آمادگی به جائی برسد که اینها منتهی بشود به ظهور سید حسنی آنوقت شمارش معکوس شروع میشود یعنی بعد از سید حسنی ما منتظر نداء در ماه مبارک رمضان هستیم ، سپس منتظر خسف بیداء و بعد هم منتظر قتل نفس زکیه که بعد از قتل آن انشاء الله ظهور امام زمان (عج) خواهد بود .
دوست عزیز ، زمان به سرعت در حال گذر است و حوادث موجود به همراه نشانه های ظهور همگی به نزدیک بودن این حادثه عظیم اذعان دارد و این در حالی است که ما نه خود و نه فرزندانمان را برای آن آماده نکرده ایم .
ما وظیفه داریم که توبه کنیم و منتظر باشیم و با اصلاح و تزکیه نفس ، آماده استقبال ازآن امام عزیز باشیم و در این راستا تبلیغ کنیم .
همانگونه قوم بنی اسرائیل به درگاه خدا خالصانه دعا کردند و خداوند 170 سال ظهور موسی (ع) را جلو انداخت . از شما دوست عزیز نیز میخواهم که در این راستا تبلیغ کنید و به عنوان بیدار باش و یک امر مهم ، مطلب بنویسید و اگر پیشنهادی برای ترغیب همگان جهت آمادگی و دعا برای به تعجیل انداختن لحظه ظهور دارید بیان فرمائید . ضمناً اجازه دارید جهت اطلاع همگان پست اول وبلاگ را کپی کنید .
فاصبرصبراً جمیلا * انهم یرونه بعیداً * و نریه قریباً *
منتظر نظرات شمائیم . موفق باشید .

مهربیکران پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ http://mehrebikaran.parsiblog.com/

به نام خدای مهربون و دوست داشتنی ؛
سلام به شما سیده محترمه برآن شدم تا شمارا باروزگاری نه چندان گذشته آشنا کنم و تورابه وادی عشق و معرفت و حقیقت دعوت نمایم ۰ به اردوگاه شهداء ٍ شلمچه دهلاویه هویزه سوسنگرد اروندکنار مجنون فتح المبین و ........
سلام برشهداء ،سلام برمجنونهای وادی جنون ، سلام برقدمهایی که دروادی مقد س طوی( فاخلع نعلیک ) راشنیدند .سلام برجسمهای پودرشده و آمیخته باخاک ، سلام برپیکرهای بی پلاک و سلام برپلاکهی بی پیکر ، سلام برقمقمه های لب تشنه ، سلام برسربندهای قناسه دیده ، سلام برتفنگهای بی فشنگ ، سلام برهفت شهرعشق ، سلام بردوکوهه و فکه ، سلام برطلائیه و شلمچه ، سلام برهویزه و دهلاویه ، سلام برکرخه و اروند ، سلام برحزیره مجنون ، و سلام بر ........
آری سلام برتوکه مرابه حضورطلبیدی ، اکنون آمده ام تادروادی طوی ( قالوا بلی )ی ِ تورابه تماشابنشینم به من بگوکدام وصف والایت راشرح دهم و کدام خصیصه ات رابازگوکنم .
ازچه بگویم آخرمنی که اسیرهواهانی نفسانی خودگشته ام ، منی که هدفم راگم کرده ام برای مطالعه زندگی تونیزوقت ندارم . دیگرحتی فرصت اندیشیدن به توراندارم .اصلا ازمیاناین همه انسان چرامراخواندی و به مهمانی خودکشاندی ؟!!امانه !لحظه ای درنگ کن ! بگذاربگویم که من با همه وجوداین خوشیهاناخوشم ! بگذاراعتراف کنم که دیگرازخودم خسته شده ام من درهواهای نفسانی خودگم شده ام . بگذاریدبگویم که من ازازدحام شهرو خیابانهای مملوازآدم نماهای آن بریده ام . به من بگوییدهویت گم شده ام راازکجابیابم که دوباره گم نشود ؟ من درجستجوی آن سرچشمه ، فراز و نشیب زندگی ات راکنکاش کردم و تفسیرزندگیت راسطرسطرخواندم و درهرسطرش فضیلتی یافتم .و بالاخره یافتم بعدازپاکی ازگناه < اخلاص > همان غربالی است که اگراعمالم رادرآن بگذارندهیچ جیزبرایم باقی نمی ماند. وای که فاصله من و تو چقدرزیاداست ! امااکنون که مرابه حضورطلبیدی نخواه که بادست تهی برگردم . بگوچه کنم ؟ ازکجاشروع کنم ؟ می خواهم درهمین جا ، درهمین وادی مقدس غیرهارابگذارم و بگذرم تونیزبه کمکم می آیی ؟کمکم کن تاهمین جاخانه دلم راخانه تکانی کنم و تمام در و پنجره های شرابه « الله » مزین کنم کمکم کن که درکشوردلم فقط «الله» فرمانروایی کند و بس که اگرچنین شود دیگرهیچ چیزبرایم بی معنانخواهدبود .

وعده شما باشهداء در دارالخونین خوزستان
التماس دعا

حسام پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://saer.blogfa.com

سلام
شهادت عقیله بنی هاشم بی بی زینب کبری (س) را به شما و همه عاشقان حضرتش تسلیت عرض می نمایم
بازهم به ما سربزنید خوشحال میشوم
حیدرامیرالمومنین-یاعلی مدد

سید پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام زینب دختر عموی عزیز
مدتی این وبلاگت برای من باز نمی شد
خوشحالم که دوباره اینجا می نویسم
آخه در سالروز ولادت عمع ی هردومان عقیله بنی هاشم زینب کبری همین جا
بهت تبریک گفتم و امروز آمدم برای تسلیت

علیرضا صدوقی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ق.ظ http://y-fatemeh.blogfa.com

سلام به سیده خدا خوبی؟
منم ولادت حضرت علی را تبریک می گم هر چند این اسرائیلیا شادی برا آدم نگذاشتند!
و نیز تشلیت می گویم وفات حضرت زینب را.
بروزم به ما سر بزنی خوشحال می شم.
یا علی.

کنیزان حضرت زهراء(س) جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ق.ظ http://kanizezahra.blogfa.com/

سلااااااااااام دختر عموی عزیز! حالت خوبه مهربون؟
ممنون از لطفت.

پست فوق العاده پرمحتوا و مفیدی رو نوشتی./جزاک الله/

در ضمن؛ تولد وبلاگ قشنگت رو تبریک میگیم.


التماس دعااااااااااااااا

طه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ب.ظ

در فضل ، محیط بیکرانی زینب

در صبر ، بسیط آسمانی زینب

ای خورده به سینه ات مدال عظمت ،

بانوی همیشه قهرمانی زینب

با سلام خدمت دختر عموی عزیز .

منم هم به سهم خودم این ایام رو تسلیت میگم

راستی دیروز در کنار مرقد مطهر علی بن موسی الرضا به

یادتون بودیم .

آره اون وبلاگم مال منه ؛ اما خب کمتر آْپ میشه

کیارش یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ

به کجا باید رفت ..... زیر احساس شقایق .. یا کنار رودی ... پر ز یاد سوسن ......نظری باید کرد ... نوک قلاب محبت باقیست ... ماهی من تشنه آب زلال است زلال ..... شاید از دوست برایت گفتم .... گلی خوشبو ... ز گلستان خدا ... از شما میپرسم ... خانه دوست کجاست ... پشت .. ان کومه سبز ...یا که در آخر راه...... از خدا میپرسم ... کی میاید ان دوست ... در یکی از آن ایام .. در کنار جمعه ... با ردائی پر ز احساس خدائی ...پر ز عطر یاس .... یاس از بوی مادر آکنده .... من هنوز منتظرم . منتظر دوست هنوز....

سید محمد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://abolfazli.blogfa.com

با سلام
خوبی دختر عمو
من وفات حضرت (س)را به همه عاشقان اهل بیت تسلیت عرض می کنم
ایوب که خود کشتیه رنج و غم دنیاست...
در مرتبه صبر مثل بر همه لب هاست....
با این همه وصف و مثل و شهره و افاق ..
شاگرد کلاس اول زینب کبراست

سید صادق قاضی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ http://ashnaie.blogfa.com

سلام عمو زاده عزیز
خیلی زیبا بود اصلا وقتی وبلاگتون باز شد انقدر شاد و زیبا بود که کلی تو روحیم تاثیر گذاشت.. بسیار پر توان می نویسید.
به روزیم با مطلبی که بی ربط با شعر زیر که از مرحوم آغاسی است نیست.
دست افشان پای کوبان می روم،بر در سلطان خوبان می روم، می روم بار دگر مستم کند، بی سرو پا بی دستم کند، می روم از خویشتن بیرون شوم، در پی لیلی رخی مجنون شوم، هر که نشناسد امام خویش را، بر که بسپارد زمام خویش را؟
مهدوی باشید یا حق

عبد عاصی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://narjes.blogfa.com

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

سکوت پسندیده
امام حسن (علیه‌ السلام):
نِعْمَ الْعَوْنُ الصَّمْتُ فی مَواطِنَ کَثیرَةٍ وَإنْ کُنْتَ فَصیحاً.
در بسیاری از موارد، خاموشی یاور خوبی است؛ هرچند سخنور باشی.
معانی الأخبار، 401 / 62


التماس دعا[گل]

اللهم عجل لولیک الفرج

انصار الشهدا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://laleha.blogfa.com

بر فرق روزگار تویی تاج سر علی...

سلام
از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدیم خرسندیم.
بسیار زیبا بود.
اگر به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.
منتظر زیارت شما می مانیم.
التماس دعا
یا علی

اکبر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام
از این که به وبلاگ محقرانه حقیر سر میزنید متشکرم با

***برنامه غذائی کسانی که در ماههای مبارک روزه می گیرند*** بروزم

در این ایام مبارک تمنا می کنم اگر روزه بودید من عاصی راهم از دعای خیرتان
بی نصیب نفرمائید.

هر کس که هواى کوى دلبر دارد


از سر بنهد هر آنچه در سر دارد


ورنه به هزار چله ار بنشیند


سودش ندهد که نفس کافر دارد

التماس دعا
پیروزی حزب الله مبارک[نیشخند]

محمود دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://bawaramkon.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبا و روحانیی دارید
خسته نباشید
یا حق

نرگس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام خوشگله
یکسالگی و بلاگت رو تبریک میگم
روز پدر رو تبریک میگم
پیروزی لبنان و حزب الله تبریک میگم
و مبعث حضرت رسول اکرم را که هم نزدیک است تبریک میگم
اما
اما
اما..........
به خودم هم بیشتر تبریک میگویم بخاطره....
بخاطره.....
بخاطره...
بخاطر ه دوست نازی چون تو دارم
پس به من هم تبریک
بای

نرگس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.FEZZEH.BLOGFA.com/

دلم قرار نمى گیرد از فغان بى تو ***سپند وار زکف داده ام عنان بى تو
ز تلخ کامى دوران نشد دلم فارغ ***زجام عشق لبى تر نکرد، جان بى تو
چو آسمان مه آلوده ام ز تنگ دلى ***پر است سینه ام از اندوه گران بى تو
نسیم صبح نمى آورد ترانه شوق ***سر بهار ندارند بلبلان بى تو
لب از حکایت شب هاى تار مى بندم ***اگر امان دهدم چشم خون فشان بى تو
چو شمع کُشته ندارم شراره اى به زبان ***نمى زند سخنم آتشى به جان بى تو
ز بى دلى و خموشى چو نقش تصویرم ***نمى گشایدم از بى خودى زبان بى تو
عقیق سرد به زیر زبان تشنه نهم ***چو یادم آید از آن شکرین دهان بى تو
گزارش غم دل را مگر کنم چون امین(*)***جدا از خلق به محراب جمکران بى تو

کنیزان حضرت زهراء(س) سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ http://kanizezahra.blogfa.com

سلام دختر عموی عزیز! خسته نباشی.
از اینکه لطف کردی و بهمون سر زدی، ممنونیم.

.............-:- یـــــَــا مــــَـــهـــــــدِی (عج) -:-...............

* سزد ز غصه بمیرم من،ز درد و غربت و تنهائی*
* همیشه ذکر فرج دارم،ولی چرا تو نمی آیی؟ *



-:-اللهم اجعلنا من اولیاء القائم و اعوانه و انصاره قبل ظهوره و بعد ظهوره-:-
:::...::: خیلی التماس دعا :::...:::

سید روح الله پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://divaneganehosein.mihanblog.com

سلام
خوبید ببخشید که با تاخیر اومدم خواهر گلم
هر چی که میگذره وبلاگت زیباتر و پر محتوا تر میشه
زیر سایه امیر الموئمنین همیشه عاشورائی باشید
یا علی مدد

سیده شکوفه بهار شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://http://ashke-asman.blogfa.com/

بهار ابر دلم شاعرانه می گرید
شکسته بال غرورم. ترانه می گرید
سری که حسرت سامان و سر خوشی دارد
به ناز بالش خواب. شبانه می گرید
نگاه گرم و زلالم. به یاد واره کوچ
چنان پرستوی بیآشیانه می گرید

در این کشاکش دنیای بی حساب آباد

دلم گرفته و با هر .بهانه می گرید

هوا هوای زمستان و من پریشان حال

به حال و روز سیاهم زمانه می گرید

من آن قناری افسرده گرفتارم

که در حصار قفس محرمانه می گرید

شلال گیسوی خود را گره گره مگشای

که موج شانه ام از تازیانه می گرید

لباس رنگ و ریا راز تن برون آور

که از ریای تو ذات یگانه می گرید

حدیت گریهمن را مرام و مسلک تو

به چشم پیرو جوان بچگانه می گرید

خدای من نظری کن به علم . وبی عملی

که جهل تیره در آن جاهلانه می گرید

دلا بیبن چو سید در قوم ریا پرپر شد

خدا یاببین دلم چه غریبانه می گرید
یا علی حیدر مدد




سلام دختر عمو خیلی بی وفای سید ه باشه و بی وفا

سید صادق قاضی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ http://ashnaie.blogfa.com

.................................... السلام علیک یا موسی بن جعفر...........................
سلام دوست عزیز

سالروز شهادت امام کاظم را تسلیت عرض می کنم. آپم در همین رابطه

چشم گردون در عزای موسی جعفر گریست
چشمه خورشید بر آن ماه خوش منظر گریست
دیده عشاق از داغ امام عاشقان
در دل صحرای غم یک آسمان اختر گریست

به شکوه عشق یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ http://magic-love.myblog.ir

با سلام ؛
ممنون از حضور مبارک شما ..
انشالله حتماْ دوباره میام پیش شما ..
به خدا می سپارمتون ..
خدانگهدار ..

عبد عاصی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://narjes.blogfa.com

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام
و همچنتین عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت بعثت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه

.:.:.:.حسابرسی نفس.:.:.:.:.

امام کاظم (علیه السلام):
لَیسَ مِنّا مَن لَم یُحاسِبْ نَفسَهُ فی کُلِّ یَومٍ، فَإنْ عَمِلَ حَسَنَاً استَزادَ اللهَ، و إنْ عَمِل سَیِّئاً استَغفَرَ اللهَ مِنهُ و تابَ إلَیهِ.
کسی که هر روز به حساب نفس خود رسیدگی نکند، از ما نیست؛ [او باید] اگر کار خوبی کرده، از خداوند فزونتر بخواهد و اگر کار بدی کرده، از خداوند آمرزش بطلبد و به درگاه او توبه کند.

کافی، ج2، ص453

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

عبد عاصی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://narjes.blogfa.com

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام
و همچنتین عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت بعثت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه

.:.:.:.حسابرسی نفس.:.:.:.:.

امام کاظم (علیه السلام):
لَیسَ مِنّا مَن لَم یُحاسِبْ نَفسَهُ فی کُلِّ یَومٍ، فَإنْ عَمِلَ حَسَنَاً استَزادَ اللهَ، و إنْ عَمِل سَیِّئاً استَغفَرَ اللهَ مِنهُ و تابَ إلَیهِ.
کسی که هر روز به حساب نفس خود رسیدگی نکند، از ما نیست؛ [او باید] اگر کار خوبی کرده، از خداوند فزونتر بخواهد و اگر کار بدی کرده، از خداوند آمرزش بطلبد و به درگاه او توبه کند.

کافی، ج2، ص453

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

امیر یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ http://picnews.blogfa.com/

سلام
آخرین عکس سید ذاکر را بیا ببین.

http://picnews.blogfa.com/

سید روحالله دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام علیکم
بسیار زیبا بود استفاده کردیم
در پناه حق
یا علی مدد

مهدی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ http://bani-adam.blogspot.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد
به بوی او دل بیمار عاشقان چو صبا
فدای عارض نسرین و چشم نرگس شد
به صدر مصطبه ام می نشاند اکنون دوست
گدای شهر نگه کن که میر مجلس شد
طربسرای محبت کنون شود معمور
که طاق ابروی یار منش مهندس شد
لب از ترشح می پاک کن برای خدا
که خاطرم به هزاران گنه موسوس شد
کرشمه تو شرابی به عارفان پیمود
که علم بی خبر افتاد و عقل بی حس شد
چو زر عزیز وجودست شعر من آری
قبول دولتیان کیمیای این مس شد
خیال آب خضر بست و جام کیخسرو
به جرعه نوشی سلطان ابوالفوارس شد
ز راه میکده یاران عنان بگردانید
چرا که حافظ از این راه برفت و مفلس شد
سلام بر خواهر خوب و بزرگوارم. عید مبعث پیام آور نور و رحمت ، نبی الله الاعظم ،محمد مصطفی (ص) برشما و خانواده محترم مبارک باد. [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ذاکر ولایت دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ http://zakerevelayat.blogfa.com

خواهر بزرگوارم با سلام و تبریک یکسالگی وب ت
مطالب و پستهای بسیار زیبا ومعنوی داشتی موفقتر از دیروز باشی

فاطمه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://ain-almontagim.blogfa.com/

به نام حق
با سلام
میلاد اسلام، معنا گرفتن حیات و زندگانی، مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به فرزندش و آخرین وصی او منتقم آل محمد علیهم السلام و به همۀ مسلمان ها و آزادگان تبریک و تهنیت می گویم.

این محمد امین است که پیوسته در غار حرا مشغول عبادت و راز و نیاز با خدا می باشد. او به تنهائی از کوه بالا می رود و از آن جا به آثار رحمت الهی نظر می اندازد، و در قدرت الهی تفکر می نماید، به اکناف آسمان ها نظر می اندازد و به اقطار زمین می نگرد، و از آنها عبرت گرفته و به یگانگی خدا اقرار می نماید..

من آپم اگه دوست داشتید سر بزنید.
موفق باشید و همیشه دوستدار اهل بیت علیهم السلام.

نرگس سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://http://www.fezzeh.blogfa.com/

سلام خانومی
تو کجایی
اصلا سر نمی زنی
عیدت مبارک
در ضمن هرچند وبلاگ من خیلی وضعش خرابه اما اگه لطفت شامل حالم شد تو پیوندات بزار
بای

سراب ..کمند سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ق.ظ http://sarzamineshgh2.blogfa.com

فرودآ، ....ای ستاره واپسین رسالت..... فرودآ ....که فروزانی ات... طاق کسری را در هم شکند و آتشکده فارس را به سردی کشاند...... فرودآ.... که تورات چشم به راهت مانده است و انجیل، تو را می خواند...... فرودآ...... که خدای کعبه ابابیل های پرواز را.... برای نابودی فیل های نیرنگ،... فرو فرستاده........ و سپاه ابرهه را ابرهه بی سپاه ساخته است........ از ابراهیم نگاهت،..... ایمان بر می خیزد...... و نوح کلامت، طوفان بر می انگیزد..... از موسای تجلی ات، شعله شعله نور می تراود...... و داوود لهجه ات، «نفخ فی الصور» را .........فریاد می زند.

مهربیکران سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://mehrebikaran.parsiblog.com/

صلوات راخداگفت درشآن مصطفی گفت صل علی محمد صلوات برمحمد
بعثت فرودآمدن نوراست درطبیعت
غدیرتداوم حکومت نور است درزمین
عاشورا ذبح عظیم است برای نجات دادن حکومت نور
و مهدی انفجار نور است دراستغراق ظلمت
پیامبراکرم (ص) فرمودند "
من برای احیای مکارم و نیکی های اخلاقی مبعوث شدم 0
امروز روزبزرگ و تاریخی برای اسلام است
امروز عیدبزرگ مسلمانان است
دراین روز رسالت خداوند برپیامبر عظیم الشان اسلام است
و امروز روزی است که محمد به نام خداوندش خواندن آموخت
فرارسیدن عیدسیعدمبعث آغاز نزول قرآن کریم ، وحی الهی ، رسالت پیامبری
و بهاری ترین روز عزیز خدا برشما مبارکباد
ارادتمند شما
سروش

منتظر ۱ سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ http://bia-ghaem.blogfa.com

به نام خدا

با اجازه من هم سخن خود را با نوشته ای از وبلاگ زیبای خودتون اغاز میکنم

سوخته منم، ساخته منم، عاشق نشناخته منم، اونکه یه

عمره آزگار، به کعبه دل باخته منم طلب کن ای شیر خدا،

وقتی نام مولا علی می اید نمیشه چیزی نگفت چون یا علی خوب میدانیم که:

اهل عصیان به تولا ی تو گر تکیه کنند
معصیت ناز کند روز جزا بر عصیان
............................
و اما امروز عید است ، عید مبعث ، با گلی بر دست ، و دلی

خوشحال ، و چشمی خیس اشک . میرویم به در امام زمانمان

و میگوییم :

یا صاحب الزمان این عید مبارک اقا .

تبریک دوباره عرض میکنیم به شما نویسنده محترم و با سلیقه

وبلاگ بنت الزهرا (س) . اجرتان با مولا علی.

و ما نیز عیدی شما را یعنی گل رز خود را از گربه گرفتیم

:::::::الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم::::::::::

حــاج حمیــد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ http://hajhamid.com

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:- عیــــد بر عاشقـــان مبــارک بـــاد -:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-



با سلام و عرض ادب خدمت خواهر بزرگوارم سیده زینب

عید بعثت ، طنین سروش غیبی کمال در رواق هستی بر شما خواهر بزرگوار و تمامی عاشقان و رهپویان طریق نبوی مبارک باد ..


یا علی مدد . التماس دعا

کنیزان حضرت زهراء(س) سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ http://kanizezahra.blogfa.com/

سلااااااام دختر عموی عزیز! حالت خوبه؟

ما هم مجددا عید مبعث رو بهت تبریک میگیم.

خیلی ممنونیم که بهمون سر زدی.
مثل همیشه عالیه./جزاک الله/

التماس دعاااااااااااااااااااااااا

سیده شکوفه بهار سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://http://ashke-asman.blogfa.com/

سلام دختر عمو جون عید بر تو .و خانواده عزیزت مبارک ... من اپم بیا

محب اهلبیت چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ق.ظ http://shahide-mazloom.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم

بیست و هفتم رجب مبعث خاتم الانبیاء، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة ‏الله الاعظم، ارواحنا له الفداء و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم همیشه در خدمتگذاری به اهلبیت موفق و موید باشید.

التماس دعا دارم

اکبر چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام
ممنونم که از نظرات شریف خود این حقیر را راهنمائی و ارشاد می نمائید
با ((توجه به یک نکته اخلاقی در ارتباط با تصرفات از حضرت علامه حسن زاده آملی ))
بروزم امیدوارم مورد عنایت شما واقع گردد...
ظاهرت باید طاهر باشد تا توانى ظاهر قرآن را مس کنى و باطنت باید پاک باشد تا توانى باطنش را دریابى لایمسه الا المطهرون .[گل][لبخند]

توفان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام بر دوست فرزانه سیده زینب
عید مبعث بر شما و مسلمین مبارک
تقدیم به شما زینب السادات عزیزم :
ماه فرو ماند از جمال محمد ... سرو نروید به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست ... در نظر قدر با کمال محمد

وعده دیدار هر کسى به قیامت ... لیلة الاسرى،شب وصال محمد

آدم ونوح وخلیل و موسى و عیسى ... آمده مجموع، در ظلال محمد

عرصـــه گیتى مجال همت او نیست ... روز قیامت نگـــر، مجال محمد

و آن همه پیرایه بسته جنت فردوس ... بو که قبولش کنــــد، بلال محمد

همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد ... تا بدهــد بوســــه بر نعـــال محمد

شمس و قمــر در زمین حشــر نتابد ... پیش دو ابروى چــــون هلال محمد

چشم مـــرا، تا به خواب دید جمالش ... خواب نمى ‏گیرد از خیـــــــال محمد

«سعدى‏» اگر عاشقى کنى و جوانى ... عشق محمد بس است وآل محمد
قربان شما
یا علی

احمد پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://lalezar.parsiblog.com

سلام ..ممنونم ه به شکوفه نرکس سر زدی .واقعا وبلاگ قشنگی دارید. لذت بردم .هنر مندید .خوشحال می شوم به این وبلاگ هم سر بزنید
یا حق

منتظر جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.montazeranmahdi2.co.sr

سلام
اول از همه مبعث پیامبر اکرم(ص) رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.
شرمنده چند مدتی رو در خدمتتون نبدم و نتونستم سر بزنم.
کوه حرا در اطراف مکه که هر ساله در ماه رمضان بر پاک ترین مرد زمانه آغوش می گشاید ، دراین سال شاهد وقوع پدیده ای شگفت است ، دیوارها ، قطعه قطعه ی سنگ ها ، در نوای مناجات این مرد نرم شده اند ، در برابر روح پرستنده و بی آلایش او سر فرودآورده اند که ناگاه نوایی بس پرمهابت لرزه بر پیکره ی کوه می افکند ، ندایی که آن مرد را به نام می خواند و بشارت می دهد که از سوی خالق جهان به شرف نبوت شرافت یافته ، تا انسان های سرگشته در تاریکی های جهل را به روشنایی و نور راهبر شود . و این آغازی است بر رنج های بی شمار مردی که تا آن زمان محمد امین بود و پس از آن شب محمد رسول الله خاتم النبیین( ص) شد .
وبلاگ منتظران مهدی (عج) لامرد بروزه
خوشحال می شم بهم سر بزنین
التماس دعا
یا زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد