«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

..::جمادی الاول و الثانی..::..

کنیه‏هاى حضرت فاطمه‏ى زهرا علیهاالسلام
1) اُمّ‏الحسن
2) اُمّ‏الحسین
3) اُمّ‏المحسن
4) اُمّ‏الأئمة
5) اُمّ‏أبیها
6) اُمّ‏الخیرة
7) اُمّ‏المؤمنین
8) اُمّ‏الأخیار
9) اُمّ‏الفضایل
10) اُمّ‏الأزهار
11) اُمّ‏العلوم
12) اُمّ‏الکتاب
13) اُمّ‏الأسماء
 
 
امام باقر علیه‏السلام فرمود: درخت پاکى و طهارت، پیامبر اکرم صلى اللَّه علیه و آله است، که شاخه‏هاى آن على علیه‏السلام، ریشه‏هاى آن فاطمه‏ى زهرا علیهاالسلام، میوه‏ى آن حسن و حسین و زینب و اُمّ‏کلثوم، شاخ و برگ این درخت شیعیان آنها مى‏باشد.
قال رسول‏اللَّه صلى اللَّه علیه و آله و سلم:
«أنا شجرة، و فاطمة أصلها، و علی لقاحها، والحسن والحسین ثمرها.» (۱)
پیامبر اکرم صلى اللَّه علیه و آله و سلم فرمود: من درخت پاکى و فاطمه ریشه‏هاى آن و على پیوند و ماده‏ى بارورى آن و حسن و حسین میوه‏هاى این درختند. 

 ۱- فاطمة الزهراء بهجة قلب المصطفى، ج 1، ص 205 از «میزان الاعتدال»، ج 1، ص 234 على ما فی «احقاق‏الحق»، ج 9، ص 152.

 

از فاطمه اکتفا به نامش مکنید   *   نشناخته توصیف مقامش مکنید
هر کس که در او محبت زهرا نیست   *   علامه اگر هست سلامش مکنید

 



سلام خوبان ایام فاطمیه نزدیکه دو ختم در وبلاگا انجام دادم ومیخوام به همراهی شما محبین حضرت زهرا و به نیت ان بانوی بزرگوار ختم سومی را در این ایام داشته باشیم.

این ایام هم خیلیییییی دعام کنید منم تا میتونم دعا میکنم خدا ان شاالله قبول کند

                  و وقت این ختم از روز چهارشنبه مصادف با ۹خرداد ماه  

تا روایت دیگر که سوم جمادی الثانی۲۸خردادماه شهادت حضرت زهرا سلام الله

و امید است مورد قبول بی بی دو عالم زهـــــــرای مرضیــــــه  واقع بشه

و ما را به صراط مستقیم هدایت فرمایدو همه جوونها را به ارزویشان برساند

 و عاقبت بخیر فرمایدبحق محمد و اله الاطهار..

الهی بفاطمه الزهرا علیه السلام ارحمنی و ادرکنی یا رب العباد..

                 ملتمس   دعام

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمدو آخر تابع له علی ذلک

جزء1- سید علوی..

 

جزء2- زائربقیع

 

جزء3- یک بجا مونده

 

جزء4-محبت و زیبایی

 

جزء5- غربیه ای آشنا

 

جزء6- ارزوی دیدار

 

جزء7- همسخن

 

جزء8-به نام لیلی

 

جزء9- یه بنده خدا


جزء10-شقایق

 

جزء11-یه منتظر عاشق

 

جزء12-مصطفی

 

جزء13-  سید جواد

 

جزء14-  بهار

 

جزء15- طاهره

 

جزء16-عاشق المهدی عج

 

جزء17-دل نامه

 

جزء18-محسن - قافله شهداء

 

جزء19- عرشیان خاکریز

 

جزء20- رقص قلم

 

جزء21-زائربقیع

 

جزء22-زائربقیع

 

جزء23-چشم انتظار ظهور

 

جزء24- چشم انتظار ظهور

 

جزء25- دوستدارسید

 

جزء26-  یا صاحب الزمان

 

جزء27- جامانده

 

جزء28-  قطره بارون

 

جزء29- تنها - تلنگر

 

جزء30-sabert

 

 

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از نگاه معصومین (علیهم السلام)

دخترم فاطمه را بدان جهت فاطمه نامیدند که خداوند عزوجل او و دوستانش را
از آتش جهنم به دور نگه مى‏دارد. «رسول اکرم  صلى الله علیه و آله وسلم»

توصیف مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام) فقط از منظر معصومین (علیهم السلام) که همتاى ایشانند، قابل بیان است.

سخن برگزیده از حضرت زهرا علیها السلام

در خدمت مادر باش زیرا بهشت در زیر پای مادران است .
آن گاه در که روز قیامت برانگیخته شوم ، گناهکاران امت پیامبر اسلام را شفاعت خواهم کرد.
اگر به آنچه تو را به آن فرمان می دهیم عمل کنی واز آنچه بر حذر می داریم دوری کنی ، از شیعیان مایی والا هرگز.
از دنیای شما محبت سه چیز در دل من نهاده شد ؛ تلاوت قرآن ، نگاه به چهره پیامبر خدا وانفاق در راه خدا.
خوش رویی در هنگام روبه رو شدن با مؤمن ، بهشت را بر فرد خوش رو واجب می کند .
یا فاطمة الزهرا یا بنت محمد یا قرة عین الرسول یا سیدتنا و مولاتنا انا توجهنا و استشفعنا بک الى الله و قدمناک بین یدى حاجاتنا .یا وجیهة عندالله اشفعى لنا عندالله

 

این محبت از محبتها جداست   *   حب محبوب خدا، حب خداست
 

1- فاطمه علیها السلام از نگاه امام امیرالمؤمنین علی علیه السلام

در آخرین لحظات عمر مبارک حضرت فاطمه علیها السلام وصایاى خویش را به همسرشان مى‏نمودند که «اى پسرعمو! توهرگز مرا در دوران زندگى دروغگو وخائن نیافتى و هرگز با فرمانت مخالفت نکردم.» على علیه السلام که شاهد درگذشت تنها یاور و تسلى بخش خود است، مى‏فرماید: «پناه به خدا! تو داناتر و پرهیزگارتر و گرامى‏تر و نیکوتر از آنى که من به جهت مخالفت کردنت‏با خود، تو را نکوهش کنم. دورى از تو و احساس فراقت‏برمن گران خواهد بود ولى گریزى از آن نیست. به خدا سوگند! با رفتنت مصیبت رسول خدا صلى الله علیه و آله را برمن تازه کردى. انالله و اناالیه راجعون از این مصیبت‏بزرگ و دردناک و تاثرآور و حزن‏انگیز!»
دقت درکلام على علیه السلام در این لحظات شدت علاقه و احترامش را به فاطمه علیها السلام مى‏رساند. در نگاه امام على علیه السلام فاطمه در چنان مرتبه والایى از زهد و خداترسى و عمل به احکام الهى قرار دارد که تصور مخالفت او با همسرش ممکن نیست. حضرت على علیه السلام در پاسخ به ادعاهاى بى‏اساس معاویه مبنى بر فضایل امویان در نامه‏اى مى‏نویسد: «... دو سید جوانان اهل بهشت از ماست و «صبیة النار» از شماست، کودکانى که نصیب آنان آتش گردید. بهترین زنان جهان از ماست. و «حمالة‏الحطب‏» آنکه هیزم کشد براى دوزخیان از شماست. این فضلیت‏ها از ماست و آن فضیلت‏ها از شماست...»
در شعرى که به ایشان منسوب است، مى‏فرماید: «من به فاطمه و فرزندانش مباهات مى‏کنم! آن گاه به رسول خدا صلى الله علیه و آله افتخار مى‏کنم در آن هنگام که فاطمه را به همسرى من درآورد.» شخصیت والایى چون حضرت على علیه السلام به همسرى بانوى جهان افتخار مى‏کند و همسرى با او را ملاک برترى خود و شایستگى‏اش بر رهبرى اسلام مى‏داند.

2 - حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام حسن مجتبى علیه السلام

امام حسن علیه السلام در موارد بسیارى از مادرشان سخن گفته‏اند. من جمله: «شبى دیدم مادرم در محراب به نماز ایستاده است و تا طلوع خورشید مشغول رکوع و سجود بود و شنیدم براى یکایک مردان و زنان دعا مى‏کرد و آنان را نام مى‏برد ولى براى خود چیزى نخواست. عرض کردم: مادر! چرا همان گونه که براى دیگران دعا مى‏کنى، براى خود دعا نمى‏کنى؟ فرمود: فرزندم! اول همسایه بعد از آن خانه.»

 3- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام حسین علیه السلام

امام حسین علیه السلام در روز عاشورا، هنگامی که لشکریان یزید بن معاویه ملعون به قافله ایشان هجوم آوردند ، ضمن خطبه مفصلى فرمودند: «مرا بین کشته شدن و ذلت مخیر کرده‏اند و من هرگز تن به ذلت نمى‏دهم. خدا و رسول خدا (ص) مرا از چنین کارى باز مى‏دارند. همچنین نیاکان پاک دامن‏هاى مطهر و پاکیزه اجازه چنین پذیرشى را به من نمى‏دهند.» در یک کلام، امام حسین علیه السلام دلیل پایمردى و مقاومت‏خویش را تربیت الهى فاطمه علیها السلام مى‏داند.
همچنین امام حسین علیه السلام نقل مى‏کنند: آن زمان که رسول خدا صلى الله علیه و آله در خانه ام‏سلمه بودند، یکى از فرشتگان الهى نزد پیامبر آمد و عرض کرد: نور را به عقد نور درآور. پیامبر فرمود: چه کسى را براى چه کسى؟ گفت: دخترت فاطمه علیها السلام را براى على‏ابن‏ابى‏طالب. سپس در حضور سه فرشته الهی جبرئیل و میکائیل و صرصائیل حضرت فاطمه (س) را به عقد على (ع) درآوردند. دخترم فاطمه را بدان جهت فاطمه نامیدند که خداوند عزوجل او و دوستانش را از آتش جهنم به دور نگه مى‏دارد.

 4- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام سجاد علیه السلام

امام سجاد علیه السلام مى‏فرماید:«وقتى که قیامت فرا رسد، منادى ندا مى‏دهد: در این روز، ترس و اندوهى به خود راه ندهید. همه خوشحال از این عفو عمومى سربالا مى‏برند. فاطمه علیها السلام وارد محشر مى‏شود و گفته مى‏شود کسانى که به آیات ما ایمان آوردند و مسلمان شدند به جز مسلمانانى که دوستدار اهل‏بیت هستند، همگى سرها را بزیر اندازند. آن گاه اعلام مى‏شود: این است فاطمه دخت محمد صلى الله علیه و آله. او و همراهانش به سوى بهشت مى‏روند. خداوند فرشته‏اى را خدمت وى مى‏فرستد و مى‏گوید: حاجتت را از من بخواه! فاطمه عرضه مى‏دارد: پروردگارا! حاجت من آن است که مرا و کسانى را که فرزندان مرایارى کردند، مورد عفو قرار دهى.»

 5- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام محمدباقر علیه السلام

امام باقر علیه السلام به جابر روایت کردند که: «... چون قیامت‏شود، جبرئیل ندا مى‏دهد: خدیجه دختر خویلد کجاست؟ مریم دختر عمران، آسیه دختر مزاحم، ام کلثوم خوهر موسى کجایند؟ آنان از جاى بر مى‏خیزند... اى اهل محشر! امروز من کرامت را براى محمد و على و حسن و حسین و فاطمه علیهم السلام قرار دادم. سرها را پایین بیاندازید و چشمها را فرو ببندید، چون فاطمه مى‏خواهد به بهشت‏برود. سپس جبرئیل ناقه‏اى بهشتى مى‏آورد و آن حضرت را به بهشت مى‏برد و لیکن ایشان وقتى نزدیک بهشت مى‏رسد درنگ مى‏کند. خداوند مى‏فرماید: درنگ شما براى چیست؟ فاطمه مى‏گوید: پروردگارا! دوست دارم در چنین روزى مقامم شناخته شود. خداوند مى‏فرماید: اى دختر حبیبم! برگرد و نظر افکن و هرکس را که دوستى تو یا دوستى یکى از فرزندان تو در دلش باشد، او را گرفته و وارد بهشت کن.» در ادامه امام باقر علیه السلام مى‏فرماید: «به خدا سوگند! اى جابر در آن روز فاطمه شیعیان و دوستانش را همانند پرنده‏اى که دانه خوب را از دانه بد جدا مى‏کند، از بین جمعیت جدا مى‏کند.»

6- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام جعفر صادق علیه السلام

مرحوم مجلسى در ضمن روایتى از امام صادق علیه السلام نقل مى‏کند: «فاطمه، صدیقه کبرى است. محور حرکت انسانهاى گذشته، معرفت و شناخت‏حضرت فاطمه بوده است.»
روایت دیگری  از امام صادق علیه السلام  هست  که « نبوت هیچ پیامبرى تکمیل نشد مگر این که به فضیلت آن حضرت اقرار نموده، محبت او را دارا باشد.»
امام صادق علیه السلام در ذیل آیه شریفه «اناانزلناه فى‏لیلة‏القدر» ; مى‏فرماید: منظور از «لیلة‏» فاطمه و منظور از «قدر» خداوند است. هرکس فاطم را آن گونه که سزاوار است، بشناسد، «لیلة‏القدر» را درک کرده است.»

 7- فاطمه علیها السلام از نگاه امام موسى کاظم علیه السلام

امام کاظم علیه السلام مى‏فرماید: « همانا فاطمه، صدیقه و شهیده است » سلیمان جعفر مى‏گوید: از امام کاظم علیه السلام شنیدم که فرمودند: « در خانه‏اى که اسم محمد یا على، حسن، حسین، جعفر، عبدالله و از زنان، فاطمه باشد، فقر و تنگدستى وارد نخواهد شد. »

8- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام رضا علیه السلام

امام رضا علیه السلام از اجداد گرامیش نقل مى‏کند که پیامبر صلى الله علیه و آله به على علیه السلام فرمودند: سه فضیلت‏به تو داده شد که به من داده نشده است. على علیه السلام عرض کرد: چه چیزهایى به من داده شده است؟ فرمود: تو پدر زنى چون من دارى که من چنین پدر زنى ندارم، همسرى چون فاطمه به تو داده شده که به من داده نشده است، حسن و حسین به تو داده شده که به من داده نشده است.» امام رضا علیه السلام از پدران بزرگوار خود از رسول خدا صلى الله علیه و آله نقل مى‏کند که پس از ازدواج على و فاطمه علیهما السلام خداوند عزوجل فرمودند: «اگر على علیه السلام را نمى‏آفریدم براى دخترت فاطمه همتا و همسرى در روى زمین یافت نمى‏شد.»

9- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام جواد علیه السلام

امام جواد علیه السلام خطاب به موسى بن قاسم که گفت: در حج از طرف مادرت نیز زیارت کردم و گاهى هم نکردم; فرمودند: «آن را زیاد کن، زیرا که برترین چیزى است که بدان عمل مى‏کنى.» زکریا بن آدم نقل مى‏کند: «در محضر امام رضا علیه السلام بودم که امام جواد علیه السلام در حالى که بیش از چهار سال از عمرش نگذشته بود، وارد شد. وقتى نشست دستش را روى زمین قرار داد و سر به آسمان بلند نمود و مدتى طولانى به فکر فرو رفت. امام رضا علیه السلام فرمود: جانم فدایت! چرا این چنین در اندیشه‏اى؟ پاسخ داد: به جهت‏ستم‏هایى که نسبت‏به مادرم فاطمه علیها السلام انجام دادند.»

10-  حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام هادى علیه السلام

آن حضرت در مورد علت نامگذارى حضرت صدیقه طاهره علیها السلام به «فاطمه‏» ، از رسول خدا صلى الله علیه و آله نقل مى‏کند: «دخترم فاطمه را بدان جهت فاطمه نامیدند که خداوند عزوجل او و دوستانش را از آتش جهنم به دور نگه مى‏دارد.» 11- حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه امام حسن عسکرى علیه السلام

امام حسن عسکرى علیه السلام از امام على علیه السلام، از رسول خدا صلى الله علیه و آله نقل مى‏کند که: «آن هنگام که خداوند آدم و حوا را آفرید، آنان در بهشت‏به خود مباهات مى‏کردند. آدم به حوا گفت: خداوند هیچ مخلوقى بهتر از ما نیافریده است. خداوند به جبرئیل فرمود: این دو بنده‏ام را به فردوس برین ببر! زمانى که وارد فردوس شدند، چشمانشان به بانویى افتاد که جامه‏اى زیبا از جامه‏هاى بهشتى در برداشت و تاجى نورانى بر سرگذاشته و دو گوشواره درخشان به گوشش آویخته بود و بهشت از پرتو نور چهره‏اش درخشان بود. حضرت آدم به جبرئیل گفت: حبیبم جبرئیل! این بانو که از زیبایى چهره‏اش بهشت نورانى گشته، کیست؟ گفت: او فاطمه دختر محمد صلى الله علیه و آله پیامبرى از نسل تو است که در آخرالزمان خواهد آمد. گفت: این تاجى که برسردارد، چیست؟ پاسخ داد: شوهرش على‏بن ابیطالب علیه السلام است. گفت: این دو گشواره که بر دو گوش او است چیست؟ پاسخ داد: دو فرزندش حسن و حسین مى‏باشند. آدم گفت: حبیبم! آیا اینان پیش از من آفریده شده‏اند؟ گفت: بلى، اینان در علم مکنون خداوند چهارهزار سال پیش از آن که تو آفریده شوى، وجود داشتند.»

12-  حضرت فاطمه علیها السلام از نگاه حضرت صاحب الزمان امام مهدى عجل الله تعالى فرجه الشریف

حضرت بقیة‏الله (عج) فرمودند: «دختر رسول خدا فاطمه علیها السلام براى من سرمشق و الگوى نیکویى است.»
امام مهدى علیه السلام که با ظهور خویش عالم را متحول مى‏سازد، حضرت فاطمه علیها السلام را الگوى عملى و حکومتى خویش مى‏شمرد و این، حکایت از مقام عظماى بانوى عالم، حضرت زهرا علیها السلام دارد. آنچه مطرح شد، قطره‏اى از دریاى وجود فاطمه علیها السلام بود. به این امید که در قیامت ما را مشمول عنایت و شفاعت خود قرار دهد.

 

یک حدیث اخلاقی بسیار زیبا : علی (علیه السلام ) : ان کنتم تحبون الله فأخرجوا من  قلوبکم حب الدنیا.

 حضرت علی (علیه السلام) فرمودند :

اگر خدا را دوست دارید محبت دنیا را از دلتان بیرون کنید.غرر الحکم


                                                                یا رب!

 چه مهربان می نگری بر من که من همان حقیرم  ،همان گم .
خدایا!

 از کدامین معصیت و گناه خود نزد تو آمرزش طلبم و با کدامین زبان در برابر عظمتت سخن برانم

و با کدامین گوش از شنیدن سبحان الله تو به سجده نیافتم

خدایا! با کدامین دیده عظمت تورا بنگرم  با کدامین دیده ..
خدایا!

می دانم که لایقش نیستم  اما می خواهم که گوشهایم را شنوا به صدای خود

و  چشمهایم را بینا به روی چون نورت کنی ،همان نوری که موسی  را مدهوش خود کرد

 و دلم را روشن به معرفت خود کنی.
مدینه دیگه بی فاطمه دیگه صفا نداری ..شهیده ی مدینه یا زهرا..غریبه ی مدینه یا زهرا..

بگو یازهرااااا از ته دلت..مادر بیمارم شده گریه بر تو کارم به صفای تو دلخوش دارم

 ای همه هست من ..نروی تو از درد من.. بی تو زینبم یاوری ندارد

مادر مادر شبی دیگر به کنار من جان بر لب باش..

مادر چون کبوتر نظری کن دو سه روز دگر با زینب باش..مادر بیمارم ای وا مصیبتا..

دعام کنید مشکلاتم حل بشن و ممنون از لطف همه محبین اهل بیت علیهم السلام که منو در سه ختم همراهی کردند ان شا الله همه خوبان جز انتخاب شده خود را بخوانند و در پایان من حقیر و همه دوستان ملتمس دعای من را دعا بفرمایند ....
خدایابحق شهادت ام النجبا .ام السادات..الزکیه .الراضیه المرضیه و.....همه محبین واقعی و مخلص اهل بیت را عاقبت بخیر فرماااااا..امین یا رب العالمین
 همگی شما را به خدای ایزد منان میسپارم
الله یارتان حضرت زهرا پشت و پناهتان از ته دل سه بار ذکر یا زهـــــــــرا بگو
نظرات 72 + ارسال نظر
اکبر شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام
فرا رسیدن ایام فاطمیه را ...
با پستی در مورد حضرت صدیقه طاهره بروزم [گل]
کتاب فص فاطمیه در 19 فصل شرح شده است. عدد 19 هماهنگ با حروف بسم الله الرحمن الرحیم. خمسه (پنج تن آل عبا). وجود، واحد و ایجاد است. حضرت فاطمه زینب خمسه طیبه است (محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین علیهم السلام) است. و زینب عصمت است و جامع 5 تن به تعداد حرف بسم الله الرحمن الرحیم پس فاطمه جامع بسم الله الرحمن الرحیم است و اینکه ایجاد هم به تعداد حرف بسم الله الرحمن الرحیم و خمسه طیبه است پس فاطمه زینت ایجاد است. وجود هم به تعداد 19 حرف بسم الله الرحمن الرحیم و خمسه طیبه و ایجاد است. پس فاطمه زینت وجود است. واحد هم به تعداد حروف بسم الله و خمسه طیبه و ایجاد و وجود است پس فاطهم زینت ایجاد است.

بسم الله الرحمن الرحیم. خمسه طیبه. ایجاد. وجود. واحد به اوزان حق می باشند و همه به یک روح برمی گردند و آن روح عدد 19 است.
[گل][گریه]

یک بجامانده یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://shalamche.parsiblog.com

بنام خدا
با سلام
ممنون که به من سر زدید .
ایام سوگواری بی بی دو عالم ، خانم فاطمه زهرا (س) را به شما تسلیت عرض می نمایم .
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید .
برای ختم قرآن هم در خدمتم هر جزئی که خودتون تعیین کردید به من اطلاع دهید .
موفق و سربلند باشید .
التماس دعا

محبت و زیبایی یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://Nazaneen182.blogfa.com

سلام ممنون که مرا خبر کردید یک جز به من بدهید هر کدام را میدهید اشکالی ندارد فقط تاریخ اتمام را هم معین کنید دلتان نورانی در پناه خدا!

مدیریت مجله اینترنتی آذربایجان دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ http://ictsogolitappeh.mihanblog.com

با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوست عزیز و همراه همیشگی
از اینکه باز هم تو طرحهای قشنگتون منو خبرم کردین بسیار متشکرم
اگر جز ء ها انتخابی باشه ... لطف کنید جزء یکم رو برای من بنویسید . اجرتان با بی بی دو عالم خانم زهرای مرضیه
راستی تو این سه طرح که بر گزار شده من فقط طرح دوم رو شرکت نکردم و اونم چون دیر خبرم شد نتونستم ... خیلی هم خوشحالم که افتخار شرکت تو این ختمها نصیبم میشه
اگرم از این به بعد از این طرحهای قشنگ داشتید خبرم کنید
خیلی خیلی متشکرم
موفق و موئد و دریادل باشید
یا علی

زائربقیع دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

سلام ممنونم ازاینکه به من سرزدین
وبلاگ زیبایی دارین
ما رو هم دعا کنید
من جز های ۲ُ۱۲ُ۲۲را می تونم بخونم اگه کسی نبود اینا رو بخونه من هستم
موفق باشین
با تبادل لینک موافقید ؟
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

یک دوست بنام یاسر دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ http://zeynabiye.blogfa.com

سلام خوبین فرا رسیدن ایام سوگواری بی بی دو عالم خانم فاطمه ی زهرا( س) بر

همگان تسلیت باد


زهرا جان سلام مملو از شرمساری علی را به رسول الله برسان به او بگو علی همچنان به

عهدی که با خدای خویش بسته است پایبند مانده

زهرا جان علی بی تو چه کند؟؟؟؟

زهرا جان علی را تنها مگذار.........

آپ کردم خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

منتظر حضور سبزتون هستم
در پناه حق یاعلی مدد
اللهم عجل لولیک الفرج

محسن - قافله شهداء دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://qafeleh.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
خدا بهتون توفیق بده
البته نمی دونم چرا قصد آپ کردن ندارین
ایشالله که مشکلات مرتفع بشه و برگردین
در ضمن اگه شد دوست دارم جزء‌ ۱۸ رو هم برا من بنویسین.
اگه مشخص شد فقط خبرم کنین
التماس دعای فراوون
یازهرا

ارزوی دیدار دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ق.ظ http://algadir1.blogfa.com

سلام
چرا لینکم نکردی من اصلا حالم خوب نیست
هم تب دارم هم بدن درد شدید
هر جز دلت خواست بده
اجرت با بی بی زهرا

غربیه ای آشنا دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.yafatama.blogfa.com

سلام
از اینکه به سرزدید وبه این کار قشنگ دعوت نمودی ممنونم
توفیق جزء ۵ را به من بده
التماس دعا

توفان دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.awayemandegar.persianblog.com

سلام سیده
اجرتان با بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها
جداً زحمت زیادی را در اینگونه موارد متحمل میشید و مطمئناً نزد خداوند بی اجر نخواهی بود . دعا برای منم یادتون نره .
اگه توفیق حاصل شد خبرتون میکنم .
از دعوتت ممنونم .
موفق و منصور باشید
یا علی

تنهاترین یتیم دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://tanha-yatim.blogfa.com

سلام
چرا آخرین آپ ؟
برای چی؟

بهار دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.neghabebahari.blogfa.com

سلام . ممنون از حضورتون در روشنی
خوشحال شدم/ جز ۱۴ /

موفق باشین در پناه خدا وامام زمان(عج)

همسخن دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.hamsokhan.parsiblog.com/

سلام
من هم جزئ ۷ را میخوانم
یا علی

sabert دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ http://fehrest.parsiblog.com

۳۰
من قرآن جزء سی ام را خواهم خواند
لطفا با دقت و توجه و تدبر بخوانید خداوند همه تان را اجر دهد

الف.میم دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://atayekasir.persianblog.com

باسم الله النور
جزء ۳۰ رو هم بنده تلاوت خواهم کرد.
عطای کثیر

کربلایی سیده شکو فه بهار دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://http://ashke-asman.blogfa.com/

سلام بر مادرم زهرا
سلام عزیزم من به تعداد شهدای کربلا سوره کوثر می خوانم
یا علی

خادم الزینب دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://ala.mihanblog.com

سلام قبول باشه انشا ءالله
جزء سی رو من تو کامنتها ندیدم و خوندنش رو شروع میکنم اگر کسی این جز رو قبول کرده بفرمایید در کامنت وبلاگم که جزء دیگری رو انتخاب کنم
یا علی
التماس دعا

به نام لیلی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.yaleyly.blogfa.com

سلام
یه چزء هم برای « به نام لیلی » بنویس
شاید جزء ۸ یا ...
منتظرم
یا لیلی

فاطیما دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://fatima-2khtaripak.sub.ir

سلااااااااااام

وای ممنون از دعوتتون

قبول باشه......

در پناه حق باشید

میشه لینکنون کنم؟

دوستدارسید دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.beyadeseyed.blogfa.com

سلام
اجرتون بابی بی فاطمه
من هم جز۲۵رومیخونم البته اگه این جز روکسی انتخاب کرده بود هرجز دیگه روهم که به اسم بنده بنویسید می خونم خیلی فرقی نداره
التمس دعا

چه شب هایی است این شبها و روزها!
فاطمه(س) یاس نیلی می شود و علی(ع) تنهاتر از تنها!
فاطمه(س) بانوی من! با محسنش وداع می کند و به دیدار پدر می رود.
بانوی من! از تنهایی امام زمانش اشک می ریزد و از غریبی و بی کسی مولا.
خدای من!
چه شب هایی است، دیشب حتی ماه هم گریه می کرد...
یازهرا(س)

تنها - تلنگر دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://talangour.blogfa.com

هوالحق
با سلام
ممنون که خبرم کردید .
جزء ۲۹ برای من
برقرار باشید .
یاحق

طاهره دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.HEJABEGHIBAT.BLOGFA.com/

سلام علیکم ممنون که منو خبر کردید
وبلاگ جالبی دارید ولی نوشتید که آخرین باره که آپ می کنید لابد دلیل موجهی برای خود دارید ولی به نظر من اگه امتیازش را واگذار کنید بهتره و وبلاگی با این همه سابقه و بازدیدکننده بسته نمیشه اگه یه پست بگذارید برای واگذاری عالی میشه
در ضمن من جز ۱۵ را برمیدارم
یا علی
التماس دعا برای فرج

عاشق المهدی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.ahlebayt14.blogfa.com

رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم ) :

" فأما إبنتی فاطمة فهی سیدة نساء العالمین من الأولین و الآخرین "

اما دخترم فاطمه پس او سیده زنان جهانیان از اولین و آخرین است .
هر چیزی را سید و سروری است که آن را بر هم نوعان خویش برتری
است . چنانکه سید ایام روز جمعه و سید ماه های سال ماه مبارک
رمضان و سید نوشیدنی ها در دنیا و آخرت آب است .
حضرت فاطمه ( سلام الله علیها ) را نیز سیادت و سروری نه از یک سو
و یک طرف بلکه از جهات گوناگون است . پدر بزرگوارش گل سرسبد
عالم هستی و سید الأنبیاست و شویش پیشوای یکتا پرستی و سید
الأوصیاست .
دو میوه دلش ، سرور و سید جوانان اهل بهشتند . پسر بزرگش حضرت
امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) سید الأولیاء و عزیز غرق در خونش
، حضرت امام حسین ( علیه السلام ) سید الشهداست .
قرآن پدرش سید کتاب ها و دین او بهترین دین ها و خود او نیز سرور زنان
اهل بهشت (۴) و سیدة النساء من الأولین و الآخرین است .
آری فاطمه ( سلام الله علیها ) این چنین است .

با عرض سلام خدمت شما محب اهل بیت
فرا رسیدن ایام فاطمیه را به شما دلسوخته و عاشق اهل بیت تسلیت عرض می کنم .
من هم اگه خانم حضرت زهرا قبول کنن جز ۱۶ رو می خونم

قطره بارون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ http://dar-aghoshe-darya.blogfa.com

سلام
ان شا.. من جز۲۸رو می خونم امیدوارم مورد قبول خدای مهربون قرار بگیره
براتون ارزوی موفقیت و سلامتی وبرآورده شدن حاجاتتون رو دارم
در پناه خدا

شقایق دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://shagayegha.blogfa.com

سلام
ممنون که خبر کردین
برای من جزء ۱۰ رو بنویسید
من علیم که خدا قبله نما ساخت مرا
جز خدا و نبی و فاطمه نشناخت مرا
من به یک حمله در از قلعه خیبر کندم
داغ زهرا به خدا از نفس انداخت مرا
ایام فاطمیه بر عموم شیعیان تسلیت باد

یا صاحب الزمان دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.eshgeemam.blogfa.com

یا صاحب الزمان روحی فدام
من هم جزء ۱۰ رو می خونم برای تسلی خاطر آقامون امام زمان انشاء ا... که قبول کنه

مصطفی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://tdbh.blogfa.com

با یاد حق
سلام
ممنون که خبرم کردی
شهادت مادر تسلیت باد
۱۳ یا ۱۲ رو من میخونم
فردا میام میبینم
موفق بشی
یا علی(ع)
در پناه مهربان ترین

سید جواد دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.mooud.blogfa.com

بسم رب الحسین(ع)

با سلامی بهاری خدمت شما

ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم.توی این ایام ما رو از دعای خیر خودتون بی بهره نکنید.زیبا بود ودلنشین .راستی قصد دارم توی وبم جملات زیبای شما رو در رابطه با مادر بنویسم منتظر قدوم سبز شما هستم.یا علی حق نگهدارتون ایام به کام.جزء۱۳ هم به نیت مادرم برای مادر سادات

چشم انتظار ظهور سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://hemmatkhomeini1385.blogfa.com/

به نام خدا
سلام
ممنون که خبرم کردید
پیشاپیش فرا رسیدن ایام فاطمیه رو خدمت شما و تمامی شیعیان عزیز و آقا امام زمان(عج) تسلیت عرض می کنم.
****
چرا آخرین پست؟
من که تازه با وبلاگتون آشنا شدم
انشاالله که ادامه می دهید.
من هم جزء بیست و سوم و بیست و چهارم رو انتخاب می کنم.
یا علی
التماس دعا

دل نامه سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.del--nameh.persianblog.com

سلام
من هم ایام سوگواری بی بی دو عالم رو به شما و تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم
دوم هم این که خدا خیرتون بده که من رو هم تو این ثواب شریک می کنید، هر جزئی رو که نوشتید می خونم
سوم اینکه چرا آخرین آپ آخه حیف نیست.....
یا حق

رقص قلم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ق.ظ http://paradox5.blogfa.com/

یاد خدا آرامبخش قلب هاست
سلام
ممنونم که خبرم کردید.
من جزء ۱۰ را انتخاب کردم
موفق باشید التماس دعا

اوای انتظار سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام.خوبین.قبول باشه.من جز۱۲ رو می خونم

یه منتظر عاشق سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://green_mile.mihanblog.com/

سلام.را من هر وبلاگی میرم نوشته این پست اخرمه.ولی پست اخرتون عایه.حیف که دیر اشنا شدم.منم جز ۱۱ اگه کسی برنداشته

عرشیان خاکریز سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://arshiankhakriz.blogfa.com/

سلام. از اینکه خبرم کردید متشکرم. این ایام را بهتون تسلیت می گم. من جز ۱۹ را می خونم. التماس دعا. یا علی.

جامانده سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.entezaremontazer.parsiblog.com

بسم رب الحسین(ع)
سلام
اجرتون با خود خانوووووووم.
من جزء ۲۰ رو می خونم البته اگه کسی برنداشته باشه اگر هم برداشته بودند اشکال ندارد خودتون یه جزء برام انتخاب کنید و خبرم کنید.
انشاالله همگی با هم بین الحرمین
یا علی

صالح سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ http://irmena.mihanblog.com

بسمه تعالی

سلام علیکم

ای بابا مثل اینکه دیر جونبیدم تموم شد

لطفا اگر باز هم این طرح را اجرا کردید جز ۱۴ به نیت ۱۴ بهانه آفرینش را برای ما کنار بگذارید

خیلی ممنون از اینکه به ما سرزدین

راستی خیلی خوشحال می شم که تبادل لینک کنیم

درسایه حق پیروز باشید

یا علی

سید علی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://farshian.mihanblog.com

سلام علیکم
مادر .. الهی بمیرم برات ..

احسان سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://charsugh.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
ایام شهادت مادر تسلیت باد
قشنگ بود
به منم سر بزن

رقص قلم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://paradox5.blogfa.com/

سلام
باشه حتما جزء ۲۰ را می خوانم

من طواف سنگ کردم،دل کجاست
راه پیمودم پس منزل کجاست
کعبه بی فاطمه مشت گل است
قبر زهرا کعبه اهل دل است
موفق باشید

علوی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://ictsogolitappeh.mihanblog.com

با سلام و خسته نباشید
اول از همه به خاطر زحمتی که کشیدین و جزء درخواستی رو برام تعیین کردین متشکرم
اجرتون با خدا
در ثانی
من وقتی این پستتون رو خوندم
متوجه شدم که
نوشتی اخرین پست !!!!!
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟
امیدوارم تو تصمیمی که گرفتین تجدید نظر داشته باشین و اینقدر زود تصمیم نگیرین
چون واقعن حیفه
امیدوارم .........
موفق و موئد باشین
یا علی

مهسا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://hemmat27.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور سبزتون
مثل اینکه سعادت نداشتیم دیر رسیدم
طرح زیبایی گذاشتید
اجرتون با خود خانوم فاطمه زهرا(س)
اگه باز هم طرح ختم قرآن گذاشتید جز ۲۸و۲۷و۲۹ را برای من کنار بگذارید.
التماس دعا

روح الله سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ http://roohollahtehrani.blogfa.com/

بنام خدا
سلام علیکم

پیشاپیش فرا رسیدن ایام فاطمیه،شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا س
را خدمت شما بزرگوار تسلیت میگویم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@ السلام علیک یا فاطمه الزهرا س @@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
شهرپیغمبر پر از بیداد شد .....آسمان لبریز از فریاد شد
نخل ها بر سینه و سر می زدند .....طائران عرش پرپر می زدند
چشم جبریل امین مبهوت بود.....غرق ماتم عالم لاهوت بود
کینه توزی را عجب آموختند.....قلب مادر را به طفلش دوختند
آن در و دیوار گلگون گشت ،وای.....فرق حیدر(ع) غرق در خون گشت،وای
ضرب سیلی دیده ای را تار کرد .....مجتبی (ع) با زهرف آن افطار کرد
باغلاف تیغ ،بازویی شکست.....شمر،روی سینه مولا نشست
روی مه را ،جوهر نیلی زدند.....دختری در کربلا سیلی زدند
در بیت وحی را افروختند.....خیمه اهل حرم را سوختند
از دل زهرا(س) برون شد بوی عود.....بوی یاس و آتش و اسپند و دود
میخ در ، پهلوی محسن را درید.....تیر شد ، بر حنجر اصغر رسید
تیغ را قنفذ به عالم تاب داد.....دست عباس (ع) علی(ع) در شط فتاد
بس نیام و تیغ در رقص آمدند.....بوسه بر پهــــلو و بر بازو زدند


مهدوی باشید
یا مهدی فاطمه

خادم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://http://shohada110110.blogfa.com/

با عرض سلام خدمت شما محب اهل بیت
فرا رسیدن ایام فاطمیه را به شما دلسوخته و عاشق اهل بیت تسلیت عرض می کنم .

خدایا ظهور مولایمان مهدی را برسان تا انتقام سیلی مادر خود زهرا بگیرد
من به روزم
منتظرم

سعید چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://leila-saeid.blogfa.com

سلام .من برای بار اول با وبلاگ شما اشنا شدم و خوشحال میشم که نظرتون رو راجب به وبلاگم و متنی که اپ کردم بدونم

منتظرتونم و التماس دعا


اللهم عجل لولیک الفرج چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ http://azizeheydar.parsiblog.com

(کلام حضرت فاطمه سلام الله علیها به عمراز پشت در:(
این کلام در متن نامه ای که عمر انرا به معاویه (لعنة الله علیهما) نوشت و با افتخار توضیح داده است...و اما ابتدای نامه بدین شرح است که ،عمرلعنة الله علیه مینویسد:به خانه در علی رفتم،تا اورا برای بیعت کردن پیش ابی بکر ببرم وچون در را زدم،...،فاطمه سلام الله علیها خارج شده،و از پشت در این کلمات را ایراد کردند:
<ای دروغگویان گمراه!چه میگویید؟وچه میخواهید؟ای عمر!ایا از خداوند نمیترسی که اینچنین وحشیانه و بازور به خانه ام وارد میشوی؟(خانه ای که جبرئیل بدون اجازه بر آن وارد نمیشد)

غریب آشنا چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://yasonarges.blogfa.com

دل نامه چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://del--nameh.persianblog.com

سلام
دل نامه منتظر قدوم شماست...
یک روز عبدالحسین با موتور آمد دنبالم.گفت بیا بریم یک شناسایی بکنیم وبرگردیم.
لبخند زد و ادامه داد:ضمناً خاطرات فتح المبین هم دوباره برامون زنده میشه.

ستاره چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.yosofzahra.blogfa.com

بر سجده ی هر نماز مهدی صلوات
سلام
ایام سوگواری بانوی دو عالم رو به شما و همه ی مسلمین جهان تسلیت می گم انشاالله هممون فاطمی باشیم و فاطمی بمونیم
در ضمن منم به روز شدم ...
توی این ایام یادت نره که برای ظهور امام زمان هم دعا کنی .
التماس دعا

میرناصر بوذری - بدون مرز پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://yaranezuhour.blogfa.com

صل الله علی فاطمه الزهرا بنت رسول رب العالمین و ام الائمه المعصومین علیهم السلام

سلام - خدا قوت خوشنودم که اعلام کنم که هر دو وبلاگ من به روز است

حضور و نظر همه شما می تواند راهنما و یاور من باشد

اخراجی های امام زمان (ع) در وبلاگ انتظار سبز

http://imamalkhalgh.blogfa.com/

سبب خلقت عالم در وبلاگ مهر

http://yaranezuhour.blogfa.com/

دست رحمت و عزت مولا علی و فرزندان پاک و معصومش

بر سر تمامی شما عزیزان مستدام باد - میرناصر بوذری - بدون مرز

سیده زهره موسوی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام = بازم فراموسم کردی - حنتی توی ختم قرانت راهم ندادس - باشه - خدا خودش شاهده - مثل اینکه از ما بهتر بوده و اولویت داشته -
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که در برون چه کردی که درون خانه آیی
والشاهد هو الحاکم
ملتمس دعا هستم
بدون همیشه یه پای دعاهای منی که دلسوخته و دلشکسته و قلب مری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد