«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

روز معلم رو به همه اساتید و معلم های زحمت کش تبریک عرض میکنم

رحلت را به همه عاشقان اهل بیت تسلیت عرض میکنم.

    
 

امام صادق (ع):
 
من زارها عارفاً بحقّها فله الجنة
 
(بحار ج ٤٨ صفحه ٣٠٧)
امام صادق (ع) کسى که آل حضرت را زیارت کند در حالى که آگاه و متوجه شأن و منزلت او باشد به بهشت مى رود.

ای شفیعه روز جزا ادرکینی

ما رو بطلب کاش الان در قم بودم ای کاشششش .....

**********************************************

میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار امام زمان(عج)

 

را به همه عاشقان اهل بیت تبریک عرض میکنم

 

 اسعد الله ایامکم 

مِنَ التَّواضُعِ السَّلامُ علی‌' کُلِّ مَن‌ تَمُرُّ بِهِ، والجُلوسُ دُونَ شَرَفِ المَجلِسِ.

الاءمام‌ العسکریّ (ع‌) ـ البحار 78/ 372

 از نشانه‌های‌ فروتنی‌ این‌ است‌ که‌ بر هر کس‌ می‌گذری‌ سلام‌ کنی‌ و در پایین‌ مجلس‌ بنشینی‌.

 

روز معلم رو به همه معلمهای زحمتکش تبریک عرض میکنم

بخصوص داداش مهربونم و ابجیهای گلم و همکارای عزیزم

سما جون روزت مبارک

         

زهره روز شما مبارک

     

و حبیبتی یومچ مبروک

وممنونم از دوستای گلم که تبریک فرستادن:

فرشته و هما و راضیه و رضیه جان و گل یاس و زهره و  بقیه خوبان

دوستتان دارم

تقدیم به همه دوستان و عزیزانی که از وبلاگ  بنت الزهرا

دیدن میکنند

 

 

 

 

 

 

امیرمؤمنان، مولای متقیان علی (ع) می فرماید: «من علمنی حرفاً فقد صیرنی عبداً؛

 هرکس چیزی به من بیاموزد، مرا غلام خویش کرده است.» 

مقام معلم

 

 می توان در سایه آموختن                          گنج عشق  جاودان اندوختن

 

اول از استاد، یاد آموختیم                           پس، سویدای سواد  آموختیم

 

از پدر گر قالب تن یافتیم                             از معلم جان روشن   یافتیم

 

ای معلم چون کنم توصیف تو                      چون خدا مشکل توان تعریف تو

 

ای تو کشتی نجات روح ما                         ای به طوفان جهالت نوح  ما

 

یک پدر بخشنده آب و گل است                    یک پدر روشنگر جان و دل است

 

لیک اگر پرسی کدامین برترین                     آنکه دین آموزد و علم  یقین

 

                                                                                         استاد حسین شهریار   

 

 

علیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است

      

تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند

 و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است.

معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند.

 همچنین سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.

معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است.

اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.

 کلام شهید رجائی 

                        

نظرات 21 + ارسال نظر
طه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ق.ظ

سلام ....
بر شما هم مبارک باشه دختر عمو ...
خوش به حال شاگردایی که استادشون شما باشین .
خشو به حالشون .

محمد چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ

از وبلاگتون لذت بردم ...
از شما متشکرم ....
التماس دعا....یا علی

سید روح الله چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ب.ظ http://divaneganehosein.mihanblog.com

سلام
خوبی
ممنون که به ما افتخار دادی
روزت مبارک
یا علی

فرشته چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام ......خوبی خانم معلم ..روزت مبارک ...کاش منم شاگردت بودم خانومم ......

امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت شاد باشی و موفق ...

به آبجی سما هم سلام منو برسون ..نازنینم

هادی مومنی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ http://blogearth.blogsky.com

سلام.من دارم از کافی نت می نویسم !!! چون اون سیستم بخش نظرات وبلاگ شما را باز نمی کرد. من نمی دونستم نویسنده این جا یک معلم است.خیلی عالی شد.چون منم به شما معلم عزیز و بسیار محترم روز معلم را تبریک می گویم.از خدا می خواهم که سایه شما آموزگاران بشری همیشه همیشه بالای سر ما انسانهای نادان باشد تا با هدایت شما خوبان از مسیر درست خارج نشیم.باز هم ممنون و خدا حافظ . من و مریضم را هم اگه امکان داره دعا کنید.متشکرم.یا حق

کنیزان حضرت زهراء(س) پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://kanizezahra.blogfa.com/

سلام دختر عموی عزیز! خسته نباشی.

قربووووون مهربونیای تو دختر عموی نازنین.اصلا قابل تشکر نبود، چرا اینقدر خجالتمون دادی عزیز دل؟!
کاشکی حداقل شاگردات قدر خوبیات رو بدونن و لیاقتت رو داشته باشن.


فدااااااااااات مهربوووووون
التماس دعا

گمنام جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.atashehozor.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدید
من هم روز معلم تبریک می گم ...موفق و سبز باشید

حمیدرضا(حکمت تازیانه) جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ http://hamidsilver.persianblog.com

سلام.هفته معلم و میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع)را خدمت با سعادت شما تبریک عرض می نمایم.موفق باشید

سید روح الله شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://divaneganehosein.mihanblog.com

میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار امام زمان(عج) را به پیشگاه قطب عالم هستی و مقام معظم رهبری همه عاشقان شیفتگان ودیوانگان اهل بیت تبریک عرض می نمائیم.
وبلاگ هیئت دیوانگان به روز شد
منتظر حضور سبزتان هستیم
یا علی

سید یوسف شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام علیکم یا اختی العزیزه
احسنت علی هذه الکلمات الرائعه التی تنور کل من قرائها وتحثه علی الاصلاح والایمان.....ارجوا من الله عزوجل یرزقک ویرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود ویثبت لنا عنده قدم صدق ویجعلنا من انصار الحجه ومویدیه فی الدنیا والاخره...آمین یا رب العالمین..........................اخوک سید یوسف

احمد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ http://shekoofeyenarges.parshblog.com

سلام دوست عزیز / احساس می کنم شما هم مثل من فرهنگی هستید . خوشحالم که می بینم همکاران هم در این وادی حرف برای گفتن دارند .تصمیم گرفتم وبلاگ های معلمین را لینک کنم .شما هم در لینک من هستید. ببخشید انتقاد می کنم .یه کمی نوشته هایتان درشت و پخش و پلاست .جمع و جورش کنید .موفق باشید.

سپنتامینو یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
موفق باشی هم جا کاشکی منم مثل شما بودم
یعنی می تونستم این همه عاشق اهل بیت باشم
البته با توجه به وبلاگتون
تا از غم هر چه هست بیغم نشوی - تا خاک ره مردم عالم نشوی - تا قطع نظر از خودی خود نکنی - این نکته یقین بدان که آدم نشوی

قومی متشککند و قومی به یقین - جمعی متحیرند در مذهب و دین - ناگاه منادی برآید زکمین - کای بی خبران راه نه آن است و نه این
در پناه حق

منتظر یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ http://rehaneh-nabi.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
حال شما میبینم که یه دختر عموی دیگه پیدا کردم
خب عزیز دل
به من هم سر بزنین
اگر در یاهو مسنجر آی دی دارین برام کامنت بزارین و بگین خوشحال میشم که بهتون سر بزنم
ضمنا لینکتون رو قرار میدم ممنون میشم اگر ....
سیده زینب به به
وبلاگتون هم واقعا قشنگه هفته معلم برشما هم مبارک باشه
التماس دعا
یا حق

علی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://alijon.blogsky.com

السلام علی من اتبع الهدی
سلا م بر شما دوست عزیزی که از اشنایی با شما خیلی خوشحالم .وبلاگ خیلی جالب و قشنگ شما را دیدم .
و از مطالب ان خوشم امد . با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیز .
در پناه حق

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.ngf.blogfa.com

این درد تلخ بی تو مداوا نمی شود

زیباترین گلی که پسندیده ام تویی

گل مثل چشمهای تو زیبا نی شود

بی تو شکسته شد غزل اشنائیم

این رسم مهربانی دنیا نمی شود

گفتی صبور باش و به اینده ها نگر

پروانه که صبور و شکیبا نمی شود

التماس دعا
یا زهرا

محمود دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

ای کریمه کرمی کن به من
تا که به غیر تو نگویم سخن
تا به ابد مست سلام توام
حضرت معصومه غلام توام

***میلاد کریمه ی اهل بیت بر شما مبارک***

کنیزان حضرت زهراء(س) چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.kanizezahra.blogfa.com/

سلام دختر عموی عزیز!حالت خوبه مهربون؟
ممنونیم که محبت کردی و بهمون سر زدی.خوشحالمون کردی عزیز دل.

............-:- یــَــا صـَــاحــِــبَ الــــَّزمـــَـانِ (عج) -:-............

**خسروا سوی گدایان درت کن نظــری**
**تو کــه از سوختگــان در خود با خبـری**

**غیبت روی تو برده ز دلم صبر و قـــرار**
**کی فتد بر گل رخسار تو ما را نظری!؟**


-:- اللهم عجل لولیک الفرج -:-
::.:: التماس دعا ::.::

فرهاد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://s-shirazi.blogfa.com

با سلام
از اظهارنظرتون خوشحال شدم.
وبلاگ شما با افتخار تمام لینک شد.
یا علی

مرتضی(باران دلتنگی) پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://http://asheghebigharar.blogfa.com/

سلام ... خیلی قشنگه ... منم آپ کردم .. خوشحال میشم ببینمت ...
تو راگم کرده ام امروز
و حالا لحظه های من
گرفتار سکوتی سردو سنگینند..
وچشمانم
که تا دیروز به عشقت می درخشیدند
نمیدانی چه غمگینند..
چراغ روشن شب بود
برایم چشم های تو
نمی دانم چه خواهد شد!
پراز دلشوره ام،بی تاب و دلگیرم
کجا ماندی که من بی تو
هزاران بار،در هر لحظه میمیرم...

بیقرار ظهور پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ http://payameavval.mihanblog.com/


دوست گرامی
از وبلاک بسیار خوب و ارزشمند شما باز دید شد
وبلاک شما « بیقرار ظهور » هم اکنون به روز می باشد
خرسند خواهیم بود در جمع دوستان شما باشیم
در ضمن جهت نگهداری تصاویر خود می توانید از فضای رایگان زیر استفاده فرمایید http://www.peratik.com/ecard/index.php
پیوسته منتظر حضور سبزتان هستیم
سربلند باشید

نرگس یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ

برای همیشه دوستت دارم
تبریک میگم وبلاگت عالیه خوشگله
غروب شهرت را دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد