«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

سومین تاسیس بنت الزهرا و ولادت امام علی علیه السلام پربرکت باددد

 
«سومین سالگرد تأسیس وبلاگ بنت الزهرا» 
 
از اینکه سه سال در خدمت محبان اهل بین بودم خرسندم
امیدوارم این سه سال مطالب مورد استفاده قراره گرفته باشد
سه سال پیش در ماه رجب و مرداد ماه بنت الزهرا تاسیس شد
خیلی خوشحالم که اکثر مطالب در مورد اهل بیت بوده
و از همراهی همه محبان اهل بیت تشکر میکنم
و خوشحالم که افتخـار کـنـیـزی مادرم حضرت زهـراء(سلام الله علیها) و فرزندانش را داشتم
و این دو سال لقب بنت الزهرا را داشتم
و از اینکه تونستم چند ختمی را به همراهی شما خوبان انجام بدم خوشحالم
امیدوارم بتونم بیشتر به محبان اهل بیت خدمت کنم
خدایا همه ما را تاابد از محبان ومخلصین واقعی امام علی و فرزندانش قرار بده
خدایا ما را کمک کن تا ابد از منتظران یوسف زهرا عج باشیم
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الامر و الزمان
 
 
 
وَالْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ، فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَیْرِ
 
حیدر نورا تجلی..شع فی البیت الحرام ..بعده نورا توالی من امام لامام
جعل الله علیا قبلتا للاولیاء..فهو فی ارضا منارا و شعاعا فی السماء
..باب علم الله یدعی.. 
بل هو باب للنجاه..خصه الله بفضلا..ساخرا دون الانام
حیدراااااااااا نورا تجلی .. 
ماشالله علی هذا النور الذی لا یطفی ابداااااااااااا
 

قولوا یا علی و ابکل افتخارک قولوا یا علی

یا حامینا یوم المحشر بعد طه المصطفی

لا فتی الا علی یا علــــــــی روحی فداک یا سیدی

 

*.ذکر علی عبا.*   ده 

 

علی حبه جنه 

 

ذکر علی ایمـــــــــان