«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

ولادت اخت الرضا معصومه س و امام رضاع مبارک..

 

به نام خداوند آیینه ها       فروزنده ی عشق در سینه ها
 

    

 

                             

شب میلاد رضا
همه جا غرق صفا شد، شب میلاد رضا..پر طراوت همه جا شد، شب میلادرضا
همه جا آینه ‏بندان، همه جا آینه ‏وار..محشر آینه‏ ها شد، شب میلاد رضا
آسمانها به زمین خیره که این توده خاک..مرکز نور خدا شد، شب میلاد رضا
شب میلاد کرامت، شب میلاد کرم
شب میلاد وفا شد، شب میلاد رضا
یا رئوف است همى نغمه قدسى نفسان
شب تسبیح و دعا شد، شب میلاد رضا
بارش رحمت و رأفت، همه جاریست مگر
شب میلاد رضا شد، شب میلاد رضا
خانه نجمه بود قبله دلها و بر آن
کعبه هم قبله نما شد، شب میلاد رضا
بعد موسى که بود رهبر معصوم بشر
حل شد این مسئله تا شد، شب میلاد رضا
همه فیض و همه لطف و همه شور و همه نور
شب قدر آمده یاشد، شب میلاد رضا
عالم آل محمد به جهان جلوه نمود
عَلَم علم به پا شد، شب میلاد رضا
دومین بضعة منّى که پیمبر فرمود
بود نشناخته تا شد، شب میلاد رضا
هشتمین حجت حق پرده ز رخسار گرفت
حاجت شیعه روا شد، شب میلاد رضا
نور زهرا (س) و محمد ز فروغ ازلى
روشنى بخش فضا شد، شب میلاد رضا
بهتر از هر چه که خورشید بر او مى‏تابد
باز بر خلق عطا شد، شب میلاد رضا
به تماشاى بهشت حرم او ز بهشت
هر در و پنجره وا شد، شب میلاد رضا..ما محبّان رضاییم و چو ما اهل ولاست
هر که پیوسته به ما شد، شب میلاد رضا..ذکر زوّار جگر سوخته گرد حرمش
یا معین الضّعفا شد، شب میلاد رضا..قلم صنع خداوند مگر بنگارد
دردهایى که دوا شد، شب میلاد رضا
رسدش نامه آزادى محشر، هر کس..که در این خانه گدا شد، شب میلاد رضا
بهره از ذوق «شفق» برد «مؤید» که سرود..شب میلاد رضا شد ، شب میلاد رضا
در حریم خلوت دوست
! الهی
از تو می خواهم که به لحظه لحظه های زندگیم نیکی و مهربانی ببخشایی و جامه ی عافیت را همواره زینت بخش جان و اندیشه ام قرار دهی و وسوسه ها
ی زرد اهریمنان را از شقایق های سرخ وجودم دور گردانی و مرا که خالصانه تو را می خوانم و به رحمت بی کرانه ات امید بسته ام عزت و بزرگی نماز گزارانت عطا فرمایی
.
 
 

دعامون کنید ملتمس دعایم از همه محبان واقعی اهل بیت و منتظران واقعی یوسف زهراااااااااا......الی متی هذا الانتظار یا مولااااای

ویژگیهاى حضرت معصومه (س) 

1- شفاعت گسترده
بالاترین جایگاه شفاعت، از آن رسول گرامى اسلام است که در قرآن‏کریم از آن به «مقام محمود» تعبیر شده است. و گستردگى آن باجمله بلند: (ولسوف یعتیک ربک فترضى) بیان گردیده است. همانا دو تن ازبانوان خاندان رسول مکرم شفاعت گسترده‏اى دارند که بسیار وسیع‏و جهان شمول است و مى‏تواند همه اهالى محشر را فراگیرد:

1- خاتون محشر، صدیقه اطهر، حضرت فاطمه زهرا سلام الله‏علیها.

2- شفیعه روزجزا، حضرت فاطمه معصومه(س).

در مورد شفاعت گسترده حضرت زهرا سلام الله علیها همین بس که‏شفاعت، مهریه آن حضرت است و به هنگام ازدواج پیک وحى طاقه‏ابریشمى از جانب پروردگار آورد که در آن، جمله «خداوند مهریه‏فاطمه زهرا را شفاعت گنهکاران از امت محمد(ص) قرار داد.» باکلک تقدیر نقش بسته بود.

این حدیث از طریق اهل سنت نیز آمده است.

بعد از فاطمه زهرا سلام الله علیها از جهت گستردگى شفاعت،هیچ کس و حد اقل هیچ بانویى به شفیعه محشر، حضرت معصومه‏دخت موسى بن جعفر سلام الله علیها نمى‏رسد، که امام به حق‏ناطق، حضرت جعفر صادق(ع) در این رابطه مى‏فرماید: «تدخل بشفاعتها شیعتناالجنه باجمعهم‏»: «با شفاعت او همه شیعیان ما وارد بهشت مى‏شوند.»

2- عصمت
بر اساس روایتى که مرحوم سپهر در «ناسخ‏» از امام رضا(ع)روایت کرده، لقب «معصومه‏» را به حضرت معصومه، امام هشتم‏اعطا کرده‏اند. طبق این روایت امام رضا(ع) فرمود: «من زار المعصومه بقم کمن زارنى‏» «هرکس حضرت معصومه را درقم زیارت کند، همانند کسى است که مرا زیارت کرده باشد.» این‏روایت را مرحوم محلاتى نیز به همین تعبیر نقل کرده است.با توجه به این که عصمت‏به چهارده معصوم(علیهم السلام) منحصرنیست، بلکه همه پیامبران، امامان و فرشتگان معصوم هستند.و علت اشتهار حضرت رسول اکرم، فاطمه زهرا و امامان(علیهم‏السلام) به «چهارده معصوم‏» آن است که آنها علاوه بر مصونیت ازگناهان صغیره و کبیره، از «ترک اولى‏» نیز که منافات با عصمت‏ندارد، پاک و مبرا بودند.

مرحوم مقرم در کتابهاى ارزشمند: «العباس‏» و «على الاکبر» دلائل عصمت‏حضرت ابوالفضل و حضرت‏على‏اکبر(علیهماالسلام) را بر شمرده‏است. و مرحوم نقدى در کتاب‏«زینب الکبرى‏» از عصمت‏حضرت زینب سلام الله علیها سخن‏گفته است. و مولف «کریمه اهلبیت‏» شواهد عصمت‏حضرت معصومه(س)را بازگو نموده است.

و با توجه به این که حضرت معصومه(س) نام شریفشان «فاطمه‏»است و در حال حیات به «معصومه‏» ملقب نبودند، تعبیر امام(ع)دقیقا به معناى اثبات عصمت است، زیرا بر اساس قاعده معروف:«تعلیق حکم به وصف مشعر بر علیت است‏» دلالت‏حدیث‏شریف برعصمت آن بزرگوار بى‏تردید خواهد بود.

3- فداها ابوها
آیت الله سید نصر الله مستنبط از کتاب «کشف اللئالى‏» نقل‏فرموده که روزى عده‏اى از شیعیان وارد مدینه شدند و پرسشهایى‏داشتند که مى‏خواستند از محضر امام کاظم(ع) بپرسند. امام(ع) درسفر بودند، پرسشهاى خود را نوشته به دودمان امامت تقدیم‏نمودند، چون عزم سفر کردند براى پاسخ پرسشهاى خود به منزل‏امام(ع) شرفیاب شدند، امام کاظم(ع) مراجعت نفرموده بود و آنهاامکان توقف نداشتند، از این رو حضرت معصومه(س) پاسخ آن پرسشهارا نوشتند و به آنها تسلیم نمودند، آنها با مسرت فراوان ازمدینه منوره خارج شدند، در بیرون مدینه با امام کاظم(ع) مصادف‏شدند و داستان خود را براى آن حضرت شرح دادند.

هنگامى که امام(ع) پرسشهاى آنان و پاسخهاى حضرت معصومه(س) راملاحظه کردند، سه بار فرمودند: «فداها ابوها» «پدرش به قربانش باد.» باتوجه به این که‏حضرت معصومه(س) به هنگام دستگیرى پدر بزرگوارش خردسال بود،این داستان از مقام بسیار والا و دانش بسیار گسترده آن حضرت‏حکایت مى‏کند.

4- بارگاه حضرت معصومه(س) تجلیگاه حضرت زهرا(س)
بر اساس رویاى صادقه‏اى که مرحوم آیت الله مرعشى نجفى(ره) ازپدر بزرگوارش مرحوم حاج سیدمحمود مرعشى (متوفاى 1338 ه’ .)نقل مى‏کردند، قبر شریف حضرت معصومه(س) جلوه‏گاه قبر گم شده‏مادر بزرگوارش حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مى‏باشد.آن مرحوم در صدد بود که به هر وسیله‏اى که ممکن باشد، محل دفن‏حضرت زهرا سلام الله علیها را به دست آورد، به این منظورختم مجربى را آغاز مى‏کند و چهل شب آن را ادامه مى‏دهد، تا درشب چهلم به خدمت‏حضرت باقر و یا حضرت صادق(علیهماالسلام)شرفیاب مى‏شود، امام(ع) به ایشان مى‏فرماید: «علیک بکریمه اهل البیت‏» «به دامن کریمه اهلبیت پناه‏ببرید.» عرض مى‏کند: بلى من هم این ختم را براى این منظور گرفته‏ام که قبر شریف‏بى‏بى را دقیقا بدانم و به زیارتش بروم.

امام(ع) فرمود: منظور من قبر شریف حضرت معصومه درقم مى‏باشد.»سپس ادامه داد: «براى مصالحى خداوند اراده فرموده که محل دفن حضرت فاطمه‏سلام الله علیها همواره مخفى بماند و لذا قبر حضرت معصومه راتجلیگاه قبرآن حضرت قرار داده است. هر جلال و جبروتى که براى‏قبر شریف حضرت زهرا مقدر بود خداوند متعال همان جلال و جبروت‏را بر قبر مطهر حضرت معصومه(س) قرار داده است.»

5- پیشگوئى امام صادق(ع)
امام جعفر صادق(ع) در ضمن حدیث مشهورى که پیرامون قداست قم به‏گروهى از اهالى رى بیان کردند، فرمودند: «تقبض فیها امراءه هى من ولدى، واسمها فاطمه بنت موسى، تدخل‏بشفاعتها شیعتنا الجنه باجمعهم‏» «بانویى از فرزندان من به‏نام «فاطمه‏» دختر موسى، در آنجا رحلت مى‏کند، که با شفاعت اوهمه شیعیان ما وارد بهشت مى‏شوند.» راوى مى‏گوید: من این حدیث‏را هنگامى از امام صادق(ع) شنیدم که حضرت موسى بن جعفر(ع)هنوز دیده به جهان نگشوده بود.

پیشگوئى امام صادق(ع) از ارتحال حضرت معصومه(س) در قم پیش ازولادت پدر بزرگوارش بسیار حائز اهمیت است و از مقام بسیار شامخ‏آن حضرت حکایت مى‏کند.

6- رمز قداست قم
در احادیث فراوانى از قداست قم سخن رفته، تصویر آن در آسمان‏چهارم به رسول اکرم(ص) ارائه شده است.

امیرمومنان(ع) به اهالى قم درود فرستاده و از جاى پاى جبرئیل‏در آن سخن گفته و امام صادق(ع) قم را حرم اهلبیت معرفى کرده وخاک آن را پاک و پاکیزه تعبیر کرده‏است. امام کاظم(ع) قم را عش‏آل محمد (آشیانه آل محمد(ص)) نامیده و یکى از درهاى بهشت رااز آن اهل‏قم دانسته. امام هادى(ع) اهل قم را «مغفور لهم‏»(آمرزیده) تعبیر کرده و امام حسن عسکرى(ع) از حسن نیت آنهاتمجید کرده و با تعبیرات بلندى اهالى قم را ستوده است.اینها و دهها حدیث دیگرى که در قداست و شرافت قم و اهل قم ازپیشوایان معصوم به ما رسیده، فضیلت و عظمت این سرزمین را براى‏همگان روشن مى‏سازند، جز این که باید دید راز و رمز این همه‏شرافت و قداست چیست؟

حدیث فوق که پیرامون ارتحال حضرت معصومه(س) به عنوان پیشگوئى‏از امام صادق(ع) نقل شد، از راز و رمز آن پرده بر مى‏دارد وروشن مى‏سازد که این همه فضیلت و شرافت، از ریحانه پیامبر،کریمه اهلبیت، مهین بانوى اسلام، حضرت معصومه(س) سرچشمه‏مى‏گیرد، که در این سرزمین دیده از جهان فرو بسته، گردو خاک‏این سرزمین را توتیاى دیدگان حور و ملائک نموده است.

7- تنها خواهر امام هشتم
نجمه خاتون همسرگرامى امام کاظم(ع) تنها دو فرزند در دامان‏خود پرورش داد و آنها عبارتند از:

1- خورشید فروزان امامت، حضرت على بن موسى الرضا(ع).

2- ماه تابان درج عصمت، حضرت معصومه(س).

محمد بن جریر طبرى، دانشمند گرانمایه شیعه در قرن پنجم هجرى،براین واقعیت تصریح نموده است.

مدت 25 سال تمام حضرت رضا(ع) تنها فرزند نجمه خاتون بود، پس‏از یک ربع قرن انتظار، سرانجام ستاره‏اى تابان از دامن نجمه‏درخشید که هم سنگ امام هشتم(ع) بود و امام(ع) توانست والاترین‏عواطف انباشته شده در سویداى دلش را بر او نثار کند.

بین حضرت معصومه(س) و برادرش امام رضا(ع) عواطف سرشار و محبت‏زایدالوصفى بود که قلم از ترسیم آن عاجز است.

در یکى از معجزات امام کاظم(ع) که حضرت معصومه نیز نقشى دارد،هنگامى که مرد نصرانى مى‏پرسد: «شما که هستید؟» مى‏فرماید: «انا المعصومه اخت الرضا» «من معصومه، خواهر امام رضا(ع)مى‏باشم.» این تعبیر از محبت‏سرشار آن حضرت به برادر بزرگوارش‏امام رضا(ع) و از مباهات او به این خواهر برادرى سرچشمه‏مى‏گیرد.

8- نامه دعوت

محبت و مودت این خواهر و برادر در سطح بسیار بالا بود، به طورى‏که مفارقت امام هشتم(ع) براى حضرت معصومه(س) بسیار سخت‏بود،جدائى حضرت معصومه(س) نیز براى امام هشتم(ع) قابل تحمل نبود.و لذا پس از استقرار امام هشتم(ع) در مرو، نامه‏اى خطاب به‏حضرت معصومه(س) مرقوم فرموده، آن را توسط غلام مورد اعتمادى به‏مدینه ارسال نمود.

جالب توجه است که حضرت رضا(ع) به غلام دستور داد که در هیچ‏منزلى توقف نکند، تا آن مرقومه را در اندک زمان ممکن به مدینه‏منوره برساند.

حضرت معصومه(ع) نیز به مجرد دریافت دست‏خط برادر، رخت‏سفر بست‏و خود را مهیاى سفر نمود.

http://kanezahlebit.blogfa.com


 

نظرات 55 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://lovepaste.blogsky.com

سلام.وبلاگ بسیار زیبایی بود.من اسم زینب رو خیلی دوست دارم چون یاد آور صبر و تحمل برای همه انسانهاست.به کلبه دروشانه من هم سری بزنید شاد میشوم.

اکبر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام به خواهر گرامی سیده زینب خانم
شرمنده که اینبار یک کمی دیر بروز شدم با مطلب:
روایت است که هر کسی حمد را بخواند و بر آب بدمد امکان ندارد که مریض شفا نگیرد .
خوب حالا اینجور که نمی شود هر کسی با دهان آلوده قرآن را بخواند و بخواهد بگوید
که بر آب می دمم و چرا مریض شفا پیدا نکرد ؟ به تعبیر آقا در الهی نامه:::

( انگشتر سلیمانیم داده ای انگشت سلیمانی هم بده ) .

طه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ق.ظ

سلام سیده زینب ...
مطالبتون مثل همیشه جامع و زیباست
منم به سهم خودم تبریک میگم
ایشالله فاطمه معصومه سلام الله علیها در اون دنیا شفیعمون باشه

دادا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ

دادا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://dastanhaieziba.blogfa.com

سلام دوست من
آجرک الله


موفق باشید
التماس دعا

به روزم.............

سید اولاد پیغمبر(ص) پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.jose.blogfa.com

سلام
خیلی مفید و کامل بود
یاعلی

زهرا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://iamforu.persianblog.com

سلام/منم میلاد با سعادت خواهر گرامی آقا امام رضا را خدمت شما عزیز تبریک می گویم/سعادتمند باشید

بیقرار ظهور جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://bigharar.ir

دوست گرامی

خرسند خواهیم شد میزبان شما باشیم و از نظرات فرهیخته شما بهرمند شویم

منتظران یوسف فاطمه(س) جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ق.ظ http://ya-mahdi313.blogfa.com/

::::..:::: ألسَّلاَمُ عَلَیکِ یَا فَاطِمَةَ المَعصُومِه(س)::::..::::

[گل] از حـــرم تــو مـی گـیــرم اذن دخــول جـــمــکــران [گل]
[گل] چی بیشتر از اینکه تویی عمه صاحب الزمان(عج) [گل]





سلام به شما منتظر. خسته نباشین.
خیلی ممنونیم از حضورتون.لطف کردین.

ولادت، حضرت معصومه(علیها السلام) را خدمت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شما منتظر گرامی تبریک میگیم.


در ضمن؛ وبلاگ ***مَـــهـــدِی مـُـنــتَـظـَـر«عَلَیهِ السَّلامِ»*** ؛ این جمعه با عنوان «علل غیبت - 2» به روز است.
دوست داشتین تشریف بیارین.




-:- اللهم عجل لولیک الفرج -:-
::: التماس دعا :::

سید محمد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ب.ظ http://abolfazli.blogfa.com

سلام خواهر
خجسته میلاد
کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)
(روز دختران غفیفه)
را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)و برادر بزرگوارش،ولی نعمت ما ایرانیان امام رضا (ع)و همه شیعیان جهان تبریک وتهنیت عرض می کنم
خداوند جلال و جبروت
حضرت فاطمه زهرا (س)را
به حضرت فاطمه معصومه(س)عنایت فرموده است
هر کس بخواد ثواب زیارت حضرت فاطمه زهرا (س)را درک کند به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)برود
امام علی (ع)

التماس دعا

رهاتر از پرنده ـ از طرق شایا جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ http://shaya.parsiblog.com

همیشه سلام...

وحید جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.usha.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ وپر محتوا بود
موفق باشید
به اشعار من هم سر بزنید و نقد کنید
خوشحال میشم
خدا نگهدار

شهرام جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.entezarefaraj313.mihanblog.com/

کلام ولایت



اگر امت اسلامى به هویت اسلامى خود توجه مى‏داشت، معضلى به نام اسرائیل در منطقه بوجود نمى‏آمد. امت اسلامى را از عرصه‏ى تحولات منطقه ـ یعنى خانه‏ى خودش ـ کنار گذاشتند و در غیابش، بر علیه او تصمیم‏گیرى کردند. امت اسلامى در طول سالهاى متمادى به وظایفى که بر عهده‏ى او بود، عمل نکرده است؛ در این هیچ تردیدى نباید کرد. ما باید تقصیر خودمان را بفهمیم و بدانیم. اگر ما به تنبلى و راحت‏طلبى و ذلت تن نمى‏دادیم، دشمن نمى‏توانست بر ما مسلط شود. ما عقب ماندیم و در این عقب ماندگى، مقصریم. لیکن امروز ورق برگشته است... امروز دنیاى اسلام بیدار شده است. ما باید این بیدارى را قدر بدانیم. ما باید این بیدارى را در جهت درست خود به جریان بیندازیم. ما باید به جاى اعتماد به قدرتهاى استکبارى، به خدا اعتماد کنیم. هر جا این اتفاق افتاد، پیروزى به دنبال آن هست، لامحاله.

ترنه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://zakerin2.parsiblog.com/

سلام
ممنون از اینکه سرزدی.
منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستم .
موفق باشی.
خدانگهدار

[ بدون نام ] شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

هوالحق-:-

سلام ممنونم که وبلاگم سرزدید.
مطالب مفیدی نوشتید دستتون درد نکنه.
موفق و پاینده باشید. دعا بفرمایید. یاحق-:-

محمد شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://eilia37.persianblog.com

با سلام
از مطالب بسیار پر بارتان استفاده کردیم
امیدوارم در آن دنیا جزو شفاعت شدگان آن بزرگوار باشیم
ما جگر سوختگان با غم دلدار خوشیم
سینه مجروح ولی با الم یار خوشیم
ای حکیم از پی آزادی ما رنجه مشو
زانکه در داغ غم عشق گرفتار خوشیم
ضمنا ممنون از حضورتان
یا علی

محمدعلی(ایران اسلام) یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام
من هم متقابلا میلاد شفیعه عالم محشر رو بهتون تبریک میگم.
راستش این ماه ماه امام رضاست!
یا علی

همسفر مهتاب دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ http://asemoon.parsiblog.com

*** بنام تو ای قرار هستی ***
سلام خدمت خواهر بزرگوارم . سادات خانم گل . سرافرازم کردید . قدم رو چشم من گذاشتید ذریه رسول الله . خوشحالم که با شما و وبلاگ نورانیتون آشنا شدم. از مطلب ارزنده تون استفاده کردم . خدا به شما خیر جزیل عنایت کنه . انشالله به کلبه ما رهگذر نباشید . بازهم ببینمتون خواهرم
یا علی مددی
التماس دعا

یک طلبه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://amin24.parsiblog.com

هو المحبوب
سلام
ایام پر برکت میلاد دو نور تابناک ایران اسلامی و دهه‌ی کرامت رو تبریک عرض می‌کنم. ممنون که به کلبه‌ی درویشی این حقیر سر زدید.
برام دعا کنید
یا علی

پسر کوهستان دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.ariapesarekoohestan.blogfa.com


آریا پسری از کوهستان آپ شد

از دفتر روزگارم چند برگ بیش نمانده است نمی دانم چه بر من و او گذشت ولی هرچه بود سکوت نبود .
برگ برگ روزگارم را ورق زدم ، برای خواندن تو چیزی نیافتم که مرا سرشار ازامید به تصویر کشد .
ممنوم به خاطر حظوری که بر مزار دلم می گذاری و عطر نفس هایت که شناسه ی رد پای توست

سلام

احمدعلی یزدی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://andishe.parsiblog.com

سلام علیکم خواهر سیده ام .
ممنون از لطف شما به برادتان که سید هم نیست .
مطالب ارزشمندی را تهیه فرموده اید و بهرمند شدم تا جاییکه خواندم .
خداوند شما را با ذاکرین اهل بیت محشور بفرماید و شفاعت شما را هم نصیب ما بگرداند .
بله این مطالب جای فکر هم دارد و انشاءالله ما را به فکر هم بیندازد و در ذکر متوقف نشویم انشاءالله تعالی .
بازهم برادر نوازی بفرمایید هرچند که سید هم نباشد .
فعلا خدانگهدار آن خواهر سیده ام .

شهرام دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.entezarefaraj313.mihanblog.com/

بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد، همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسانها این خصوصیات را دارند. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.


( از بیانات مقام معظم رهبری)

مسافر گورستان تنهایی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ http://p0manoeshgham.blogfa.com/

یه نام او ....
سلام چه طوری یا خوبی ؟
ببخش اگر این گونه می نگارم
ببخش اگر مهربان دل کوچکت می آزارد
ببخش اگر من اینم و تو آن
فقط یه خواهش آگر می یخشی ! ! !
میتوانم ؟ ؟ ؟
مرا به امید مخان
که باور و باز گشتم دشوار ایت
دیگر نمی خواهم بازی چه اش شوم
در این بازی من سوخته ام
به بهانه ی بل مرا وسط نکشید
فقظ میخورم و می آشامم و انتظار می کشم مرگ را

.
.
.
من باز آپم
مسافر گورستان تنهایی

مرکز فرهنگی شهید آوینی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.com

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*
(¸.•´ (¸.•` *اللهم عجل لولیک الفرج¸.•*´¨) ¸.•*¨)
•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•. •¤**¤.•¤**¤•.•¤

با عرض سلام و ادب
زیبا نوشته اید ......
حضرت علی علیه السلام فرمودنده اند : مؤمن همواره به یاد خداست، بسیار در اندیشه است، بر نعمتهاى الهى سپاسگزار و در گرفتاریها شکیباست ............منتظر حضور سبز شما هستیم .
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *
شادی روح شهدای اسلام فاتحه مع الصلوات
کربلای جبهه ها یادش بخیر
دوکوهه السلام ای خانه عشق
سلام ما به تو می خانه عشق
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *

امیر عباس سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ http://revaiat.parsiblog.com

سلام خواهرم
ممنون از الطاف و مطالب مفیدتان.



خیلی دعا بفرمایید.

سید محسن چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ http://m-shorideh.persianblog.com

به نام حضرت دوست


انشاء الله که با ولایت بی بی فاطمه الزهرا (س) راهی سفر آخرت بشویم

.
سیده السادات خانم

از دعای خیر همه نیازمندان را محروم نفرمائید.



در پناه حضرت دوست

نیایش چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://niyayesh1.blogfa.com

طرح ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل
در ظهــــور مولامون
مهـــــدی « عج »

ریتا رحمانی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.baziebozorgan.parsiblog.com

سلام خانومی به خاطر حضورت تو وبم ممنون مطالب پر باری می نویسی استفاده کردم موفق باشی بازم میام آپ کردی خبرم کن

اکبر چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

به حقیقت برو و بگو: آمدم ? اگر گفتند : اینجا چرا آمدی ؟ بگو به کجا روم و به کدام در رو کنم؟

این ره است و دگر دوم ره نیست این درست او دگر دوم در نیست

اگر گفتند : به اذن کی آمدی؟ بگو شنیدم:

بر ضیافتخانه‌ فیض نوالت منع نیست در گشاده است و صلا در داده خوان انداخته

اگر گفتند: تا بحال کجا بودی؟ بگو راه گم کرده بودم.

به روزم

میلاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) تبریکو تهنیت...
[گل][گل][گل][لبخند]

روح الله چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.roohollahtehrani.blogfa.com/

بنام خدا
سلام علیکم
حال شما؟
پیشاپیش میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام را تبریک میگویم
ان شاالله که با عمل نمودن به احادیث جز یاران آن امام همام باشیم
@@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@
گوش بکنید داره میاد یه صدایی از مدینه
چشماتونو باز بکنید شاید یه چیزی ببینه
صدا میگه امت من پیغمبر شما منم
مهدی من تو غربته از همه تون گله دارم
چرا دل عزیزمو خون میکنید مسلمونا
برا ظهور مهدیم چرا نمی کنیددعا
مهدی من غصه داره عزیز من تو انتظار
منتظر دستور حق تاکه بیاد با ذوالفقار
@
@@
@@@
@@@@
@@@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@
مهدوی باشین
یا مهدی فاطمه

یه منتظر پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ http://http:/moontazeran.blogfa.com

سلام خسته نباشید امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی..
به روز کردم
یا حق
یا مهدی ادرکنی
مولای من ! ما نیز هر روز از خدا سلامتی و طول عمر و تعجیل در فرج تو را مسئلت می کنیم . امید است که باریتعالی دعایمان را مستجاب کند و چشمان حقیر مان را به جمال منور تو روشن گرداندو به دست بوسی تو رسیم

غلام حسین پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://atshan.parsiblog.com

سلام
وبلاگ عطشان با دو مطلب جدید آپدیت شد
دو تم جدید برای موبایل
یا علی

روشنک پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ http://roshanak-barooni.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون از حضور سبزت
وبلاگ پر محتوی و جالبی داری.موفق باشی
التماس دعا...

مجله اینترنتی آذربایجان جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://ictsogolitappeh.mihanblog.com

با سلام و خسته نباشید به شما
اول از همه پیشاپیش میلاد امام هشتم امام غریبان را به شما تبریک عرض میکنم
این اولین حضورم در وبلاگ شما بود
وبلاگ واقعن قشنگی دارین
مطالبش هم عالیه
ممنون که این همه زحمت میکشین
موفق باشین
یا علی

alireza جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://dorr.ir


ممنون از مطالبتون

اگه ممکنه منبع اصلی اون جریان آقای مرعشی رو برام ارسال کنین.

مجله اینترنتی آذربایجان شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ http://ictsogolitappeh.mihanblog.com

با سلام خسته نباشید به شما خواهر گرامی
وبلاگتون عالیه
معلومه خیلی زحمت میکشین
بهتون خسته نباشید میگم
میلاد مسعود و پر برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت رو به شما و همه ملت مسلمان تبریک و تهنیت عرض میکنم
برا تون ارزوی موفقیت و کامیابی دارم
راستی نظرتون در مورد تبادل لینک چیه
خوشحال میشم خبرم کنین
منتظر هستیم
یا علی

اکبر یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

میلاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) تبریک و تهنیت...
[گل][گل]***[گل][گل][گل][لبخند][لبخند][لبخند][گل]

سید محمد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ http://abolfazli.blogfa.com/


فرا رسیدن میلاد خورشید فروزان خراسان ،برکت وافتخار ما ایرانیان را به شما و همه شیعیان با اخلاص ایران وجهان تبریک وتهنیت عرض می کنم
امام رضا (ع)
بهترین بندگان خدا
انان که
هر گاه نیکی کنند ***خوشحال شوند
هرگاه بدی کنند***آمرزش خواهند
هرگاه عطا شوند***شکر گزارند
هرگاه بلا ببیند***صبر کنند
وهر گاه خشم کنند***در گذرند

سید محمد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ http://abolfazli.blogfa.com/

________**L**___________****L*** _______
______LOVE*LOVE________LOVE***LOVE _____
_____LOVE****LOVE_____LOVE*****LOVE ____
_____LOVE******LOVE___LOVE*****LOVE ____
_____LOVE*******LOVE_LOVE******LOVE ____
______LOVE*********LOVE*******LOVE _____
_______LOVE******************LOVE ______
_________LOVE***************LOVE _______
____________LOVE***********LOVE ________
_______________LOVE******LOVE __________
_________________LOVE**LOVE ____________
__________________LOVELOVE _____________
___________________**E** _______________
___________________**** ________________
___________________** __________________
___________________* ___________________
__________________*_____________________

محمد یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://eilia37.persianblog.com

با سلام
میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را به شما دوست گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
حضرت می فرمایند: برای رفع نیاز های مردم و شادمان کردن و رفع نگرانی از آنان کوشش کنید .
التماس دعا
یا علی

زائر بقیع یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ http://hassanmojtaba.mihanblog.com/

سلام
××××××××××××× السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ×××××××××××
ولادت با سعادت شمس الشموس انیس النفوس ولی نعمت مردم ایران علی ابن الموسی الرضا رو به همه دوستان تبریک میگم
==============================================
تمام جانت تمنای این را دارد که در این خلسه ی آسمانی بمانی و عاشقانه می سرایی: «السلام علیکم یا اهل بیت النبوه»

«السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا»

تو، در حج دل نیازمندت مولای غریب قریب را می خوانی و در آشیانه ی آل محمد(ص) بر فرزندش مهدی سلام می کنی و التماس می کنی که: «اللهم عجل لولیک الفرج» و دلت، بهاری ترین لحظات خود را می گذراند.

برای کبوتر دلت دانه ی عشق می پاشی و به او قول می دهی که هیچگاه آن را از ضریح دلباختگی جدا نکنی.

به امید آنکه آخرین زیارتت نباشد، از حرم خارج می شوی، اما دلت را در حریم جانان، جا گذاشته ای
==============================================
به روزیم منتظر حضور سبز تون
یا حق امام حسن مجتبی پشت وپناه تون

خیبرشکن یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ http://kheibarshekabn.persianblog.com

ای جلوات عـلـــوی شده پیدا ز رخ ماه تو

یوسف کنعان بنگر بنشسته به سر راه تو

سـرو سهی خم شده در بر آن قامت دلجوی تو

زنده شود این دلــم از اثــــر گرمی یـا هــوی تو


میلاد امام رئوف علی بن موسی الرضا المرتضی بر شما دوستدار و محب مبارک باد
یا علی

کربلایی رضا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

مسلمان ایرانی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.mosalmanirani.blogfa.com/

سلام

از این که با وبلاگت اشنا شدم خوشحالم
به من هم سربزن خوشحال می شم
از نظراتت استفاده خواهم کرد

یاعلی

خادم الزینب سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ق.ظ http://alae.mihanblog.com

سلام زینب جان
من به روزم با جامانده از ....
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
التماس دعا
یا مهدی ادرکنی

سید محمد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ http://abolfazli.blogfa.com


__________________000__________________

_________________00_00_________________

________________00___00________________

_______________00_____00_______________

______________00_______00______________

_____________00_________00_____________

00000000000000___________00_000000000000

__00______________0یه0______________00__

____00________0ستاره خوشگل0_______00____

______00________0برای همهی 0 ____00______

________00_____0 دوستان0______00________

__________00_____0خوبم0_____00__________

_________00_________________00_________

________00________0000________00_______

_______00_______00____00_______00______

______00_____00__________00_____00_____

_____00___00________________00___00____

____0000________________________0000___

___000____________________________000__

__00________________________________00_

سید محمد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ http://abolfazli.blogfa.com

@@@.....................@@@@...........@@@.................@@......@@@@@@@@@..... @@@.................@@........@@.........@@@..............@@.......@@@................@..... @@@................@@..........@@..........@@@...........@@........@@@..........@........... @@@...............@@............@@...........@@@........@@.........@@@@@@@........... @@@...............@@............@@.............@@@.....@@..........@@@@@@@........... @@@..........@...@@..........@@...............@@@...@@...........@@@..........@........... @@@@@@@....@@........@@.................@@@.@@............@@@................@..... @@@@@@@......@@@@@......................@@@@..............@@@@@@@@@

سید محمد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://abolfazli.blogfa.com/


OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO ************************************* IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUILOVEY

محمدعلی(ایران اسلام) چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام.
به روز کردید خبرم کنید.
من به روزم
گر کند کودکی از دور نگاه!
یا علی

مداح اهل بیت ............ چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.karbalaii.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی با ارزوی موفقیت روزافزون برای شما از این به بعد شما می توانید عکس و صوتی هایی را که براحتی پیدا نمی کنید را در وب ما پیدا کنید محور کارمون در باره نوکر دلسوخته اباالفضل (ع) برادر ایمان زینعلی(لاهیجان) و جدیدترن سبکهای مداحی و جدیدترین عکس ها در مورد مناسبت های ویژه رو از ما بخواین منتظر حضور نورانی شما هستیم نظر یادتون نره[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد