«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

شعر

سلام دوستان خوبم امیدوارم همیشه شاد باشید  دوست دارم همیشه نظرات خودتان را یاداشت فرمایید من دوست دارم اشعار را در این وبلاگ بنویسم که مورد پسند همه باشه .
و بنده همه جور شعر میخوام بنویسم مذهبی عشق آسمانی و زمینی و عربی و فارسی بالاخره اینو بگم متفاوت میخوام بنویسم همه خرم و سر افراز باشید .به میمنت این روزهای  مبارک ماه  رجب ان شاالله آرزوهای همه جونها بر آورده بشه همه بگن آمین یا رب العالمین .یا زهرا
کمی از محبت بنویسم که هر کسی باید محبت داشته باشه و آدم با محبت در این دنیا طرفدار زیاد داره مگه نه؟


محبت
ز دریا پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا بی نیازتر از من.

ز آتش پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا سوزنده تر از من.

ز آب پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا روان تر از من.

ز خاک پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا افتاده تر از من.

ز شمع پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا گرم تر از من.

ز گل پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا زیباتر من.

ز پروانه پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا دل داده تر از من.

ازمحبت پرسیدم که محبت چیست؟

گفتا خود عشق است!

ز عشق پرسیدم که محبت چیست؟

گفت آنچه تو دیدی!

وز خودم می پرسم که محبت چیست؟ شاید که نگاه عاشقانه ای بیش نیست که فقط انسان عاشق اونو درک میکنه .


حالا یک شعر عربی برای اونایی که  از زبان عربی خوششان میاد موضوع این قسمت (هنگامی که عاشق کسی شویم چه حالاتی بدست میاد برامون )            
 

عـندمـا نـحـب

نشعر بأننا خلقنا من جدید و ولدنا من جدید
و بعثنا من جدید فی عالم أروع و أجمل

عـندمـا نـحـب!

تتغیر نظرتنا للأشیاء
و یتغیر تفکیرنا فی الأشیاء
و یتغیر إحساسنا بالأشیاء


عـندمـا نـحـب!

نحلم بصوت مسموع و نبتسم بصوت مسموع و نشتاق بصوت مسموع


عـندمـا نـحـب!

نحب اللیل کثیراً و نحب السهر کثیراً و نحب القمر کثیراً

 

عـندمـا نـحـب!

یصبح للورد أهمیة أکبر و یصبح للبرید أهمیة أکبر و یصبح للهاتف أهمیة أکبر


عـندمـا نـحـب!

نفهم الحیاة أکثر ، نفهم أنفسنا أکثر و نفهم الآخرین أکثر


عـندمـا نـحـب!


نمنح بلا حدود و نحلم بلا حدود و نشتاق بلا حدود


عـندمـا نـحـب!

تصبح لدینا هوایات جدیدة و إبداعات جدیدة و اهتمامات جدیدة


عـندمـا نـحـب!


نغیّر عاداتنا السیئة و نغیّر و نغیّر


عـندمـا نـحـب!


نختار عطورنا بدقة
و ننتقی ملابسنا بعنایة و نطیل الوقوف أمام المرآة

 

عـندمـا نـحـب!


تتغیر أصواتنا و تتغیر أذواقنا و تتغیر أحلامنا


عـندمـا نـحـب!

نفرح بلا سبب و نبکی بلا سبب و نحزن بلا سبب


عـندمـا نـحـب!


نفکر کثیراّ و نتمنى کثیراّ و نخاف کثیراّ


عـندمـا نـحـب!


نسترجع صورهم و نسترجع أصواتهم و نسترجع مواقفهم معنا

 

عـندمـا نـحـب!

نکتب الرسائل باهتمام و نتفنن فی ترتیب الحروف و نتردد فی ترتیب الحروف

 

عـندمـا نـحـب!
          

یصبح للکلمة ثقلها و للحظة وزنها و للفرحة طعمها

عـندمـا نـحـب!
            اهدا ء لکل من اعزنی و کل من  اعزه
                و شکرا علی حسن انتباهکم


خوب دوستان دیگه فعلا با اجازه التماس دعا و به امید دیدار
طیب ایها الاصدقاء الی اللقا ءالقریب بعون الله تعالی .
           
نظرات 5 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

بسیار شعرای قشنگ و عالی بود من از خوندنشون لذت بردم - مضامین عالی و جالبی داشت - امیدوارم در نوشتن شعرای جدید هم موفق باشین - طراح محترم وبلاگ اینم یه شعر از طرف خودم .
دانی که چرا به دست پنج انگشت است - تا چنگ زنی به دامن آل عبا
خوشا انان که الله یارشان بی - به حمد و قل هوالله کارشان بی
خوشا انان که دایم در نمازند - بهشت جاودان بازارشان بی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ب.ظ

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد