«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

حرفای خودمانی..

سلام عزیزان امیدوارم لبخند بر لبانتان جاری باشد و  شاد باشید.
بنده از کسانی که به ما افتخار دادند و نظر دادند ممنونم.
 دوست دارم دوستان همیشه نظرات و پیشنهادات خودشون را یاداشت کنند و به این وبلاگ سری بزنند.میرسی
 خوب دوستان من دوست دارم اشعاری را در اینجا تایپ کنم که همه  خوششان بیاد .
دلبندانم امروز روز شهادت امام دهم شیعیان خورشید سامراء بود وآرزو دارم که به حق این روز دعای همه جوونهای دلشکسته را مستجاب فرماید و دعای من هم البته اگه لایق باشم اجابت فرماید یا امام هادی علیه السلام .آمین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد