«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

من امشب تا سحر بیدار خواهم ماند..


سلام صبح همه بخیر
. این اشعاررا تقدیم به دوست با وفایم میکنم  امیدوارم بپسندد دوستان شما هم نظر دهید .


من امشب تا سحر بیدار خواهم ماند// وبال خواب را ازگردن خود باز خواهم کرد
به او گویم برو امشب نمی خوابم// به شوق دیدنت چشمان خود را باز خواهم کرد

برایت از حیاط خانه ی دل صد گل احساس خواهم چید// به باغ آرزوهایم گل امید می کارم
ستاره های اقبالم به من چشمک زنان گویند// که تو می آیی ومن اشک شوق از دیده می بارم

شب آرام و هوا رام ، آسمان پر نور// و قرص ماه همچون روی تو در آسمان پیداست
صدای چیزی  نمی آید// تو گویی امشب این بیدار مانده ، یکه و تنهاست

شفق سر زد، سیاهی رفت و صبح آمد// و قرص ماه جایش را به مهرِ آسمان بخشید
ومن بیدار و چشمانم به در مانده // برای دیدنت این قلب ناآرام می جوشید

تو گویی انتظارم باز بیهوده ست// نمی آیی و من اینبارهم گول تو را خوردم
از آن ترسم که هجرانت شود  و من تنها// شکایت از جفای تو بَرِ مرغ سحر بردم


امیدوارم کسی لحظه ای وداع و جدایی عزیزی را نبیند و پیوسته با آنی باشد که اورا از ته قلبش دوستش داره .ان شاء الله


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد