«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

تقدیم به دوستم وشما خوبانم. .

                                         

                         تو باش من هم هستم
بهم اطمینان بده که راهی رو که درپیش گرفتم ، منو به مقصد می رسونه .
بهم اطمینان بده که کمکم می کنی وباهام همسفری تا آخر جاده .
خیالم رو راحت کن .از هیچ چیزی نترسم . بهم یاد بده که گول نخورم .

بهم اعتماد به نفس بده . بگو با صدای بلند ، این راسته که هر جا برم باهام می آیی .

سایه به سایه ، قدم به قدم ، پهلو به پهلو .
بهم قول بده وقت غروب که دلم می گیره کنارم باشی

 وبرام از روشنی فردا بگی . قول بده اگه یه وقتی پام سر خورد ، نذاری بیفتم ته دره .
بیا ورفیق نیمه راه نشو . اینو از همین جا قول بده .
نمون اینجا تو این مرداب به خیال اینکه می خوای پشت سرم آب بریزی

 ومنو از زیر قر آن رد کنی . ما تا لب مرز مقصد ، تا لب لبخند و نه !

 تا لب مرز ابدیت همراهم باش .
با هم بزرگ بشیم . بالنده تر از همه کاینات

آره ما ؛ من و تو



 واما الحین اکتب الشعر العربی لکل شخص المحب لهذه اللغه .
        اقدم لکم هذة الخاطره واتممنی ان تنال اعجابکم
قال الفراق ...وقلت لیه الفراق
انت تعلم انک ...کل شئ بعمری
قال العمر....وقلت وشفیه العمر
قال الصبر...قلت مقوى الصبر
قال حبک بقلبی ...کبر وین الصبر
 واما الحین الغزوووووله..............................
غزوووولة
ربما نعیش أحلامنا فی
الخیال وحینما تکون مبتورة الأقدام
على أرض الواقع فنخلق لها بدلا من
الأقدام أجنحة تحلق بها فی سماء
أحاسیسنا لنصنع منها مالم نستطع
أن نصنعه فی أرض الواقع
غزووولة
لکلماتک عزف رقیق
یختلف کثیرا عن کلمات الآخرین
وکأننی ألاحق نغمات الإحساس
الرقیقة فی کلماتک أسمع بداخلها
الوفاء وهی تلامس قلبی وهدوء
لامثیل له استنشق عبیر تلک
الاحاسیس الملیئة بالزهور النادرة
بندرة ما تملکی من احساس
  الحین ایها الاصدقا ءاذهب باییییییییییییی
 خوب دوستان با اجازه همه مهربانان نظر دهید و خوشحال کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید ||‌ پسر جنوب || چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ق.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام زینب جان خوبی ؟‌ امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشی و هیچ مشکلی نداشته باشی وبلاگ جالبی داری خودمونیما به فکر همه هستی هم عجم هم عرب !!! انشالله موفق و موید باشی تو همه کارت بخصوص تو وبلاگ .. منتظر بقیه پستات هم هستیم . یه سری هم به من بزن .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب ||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد