«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

الهه ی نازم!

سلام قربان مرام همه شما روزتان خوش و خرم  باشد.و لبخند
 
پیوسته بر لبانتان جاری باشد .

برای خواب تو از عشق قصه می سازم چقدر خوانده ام اما هوای آن دارم

تو را دوباره بخوانم الهه ی نازم!تو مثل فاصله های سکوت می مانی

میان هق هق بغض شکسته ی سازم غزل پرنده سرودم که بی قفس باشم

که باز باز بماند لبان آوازم چه ساده است تنت را غزل بپوشانم

زمان گفتن از تو چه دست ودل بازم!همینکه خاطره ات در اتاق
می پیچد

همینکه چشم به تصویر تو می اندازم صدای گرم گیتارم در اتاق می پیچد

...پر از الهه ی نازم...الهه ی نازم!

من تموم قصه هام قصه توست                   
           
   اگه غمگینه اون از غصه توست

یدفعه مثل یه آهو تو صحراها رمیدی بس که 
   
   چشم تو قشنگ بود گله گرگ رو ندیدی

دل نبود توی دلم تو رو گرگا نبینن          
    
              اونا با دندون تیز تو کمینت نشینن

الهی من فدای تو چیکار کنم برای تو
           
         اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو

یدفع مثل پرنده قفس عشق و شکستی
        
  پرزدی تو اسمونا رفتی اون دورا نشستی

دل نبود توی دلم گم نشی تو کوچه باغا   
          
       غروبا که تاریکه نریزن  سرت کلاغا

نخوره سنگی به بالت پرت نشه فکرو خیالت 

    من تموم قصه هام قصه توست     
              
                اگه غمگینه اون از غصه توست   

 یه دفعه مثل یه گل رفتی تو دست خزون    
   
         سیل بارون و تگرگ میومد از آسمون

بردمت تو گلخونه که نریزه رو سرت که   
         
       یه وقت خیس نشه یخ کنه بال و پرت

نشکنی زیر تگرگ نریزه از تو یه برگ  
          
              من تموم قصه هام قصه توست !

یه دفعه مثل یه شمع داشتی خاموش می شد ی 
 
  اگه پروانه نبود تو فراموش می شدی

آره ! پروانه شدم تا پرام سوخته شه         
   
             که آتیش دل تو به دلم دوخته شه

که بسوزه پر و بالم که راحت بشه خیلام    
   
دارم از تو می نویسم ، تو که غم داره نگات

          باید ای دل !

        اندکی بهتر شویم

        یا نه

        اصلا آدمی دیگر شویم

     از همین امروز

    هنگام نماز

    با خدا

   قدری صمیمی تر شویم

 یا ذو الجلال و الاکرام ارحمنی برحمتک یا رحیم یا غفور یا ستار یا الهی ..........................



    نیاز

 حرف رفتنت که میشه  د لم انگار می شه پر پر

نمی خوام بیاد شبی که واسه ما شه شب ِ آخر

صد هزار حرف نگفته واسه تو ، تو سینه دارم

شب و روز از تو نوشتن ، همیشه همینه کارم

جریان ِ گرم ِ عشقه ، لحظه لحظه با تو بودن

تو وجود من نشسته بی تو از غصه سرودن

کاش می شد اینو بفهمی که چه قدر برام عزیزی

وقت رفتنت یه دنیا غصه تو دلم می ریزی

خوبه این مداد و کا غذ همدم تنهایی هامه

خوبه وقتی بی تو هستم دست ِ کم اینا با هامه

توی دنیای وجودت چیزی جز محبت نمی بینم !

اینقدر ماهی که با تو حتی ماه رو نمی بینم !

حس من حس غریبی از غم و عشق و نیازه !

می دونم میای یه روزی با یه دنیا حرف تازه !


 اقدم هذا الشعر لاهل الحب و الغرام و اتمنی ان یقبلون و هذاالشعر معروف مع کل تحیاتی لکل الشباب....

 یا غایب لیه ما تسئل

یا غایب لیه ما تسئل على احبابک الی ایحبونک

*وماینامو اللیل لعیونک انا بفکر فیک تبعد عنی وتسانی

*محتاجک جمبی ترعانی تنسینی جروحی و احزانی* انا* مشتاق لعنیک.

یـــــــــــا حبیبی

لا تروح بعید انت نصیبی و بقلبی الوحید انت الی فی قلبی والله

تفداک الدنی کله
یا غایب لیه ما تسئل على احبابک الی ایحبونک

*وماینامو اللیل لعیونک انا بفکر فیک تبعد عنی وتسانی

*محتاجک جمبی ترعانی تنسینی جروحی و احزانی* انا* مشتاق

لعنیک
*یـــــــــــا حبیبی

حبک غیر حایاتی نسانی جروحی واهاتی ذکرنی بکل احکایاتی

*خلانی دوب انت غرامی کلو شمس عمر وظلو یرخصلک هالعالم

کلو* حب ما دون
یـــــــــــا حبیبی

لا تروح بعید انت نصیبی و بقلبی الوحید انت الی فی قلبی والله تفداک الدنی کله

یا غایب لیه ما تسئل على احبابک الی ایحبونک

*وماینامو اللیل لعیونک انا بفکر فیک تبعد عنی وتسانی

*محتاجک جمبی ترعانی تنسینی جروحی و احزانی* انا* مشتاق

لعنیک.
یـــــــــــا حبیبی

لا تروح بعید انت نصیبی و بقلبی الوحید انت الی فی قلبی والله

تفداک الدنی کله
یا غایب لیه ما تسئل على احبابک الی ایحبونک

*وماینامو اللیل لعیونک انا بفکر فیک تبعد عنی وتسانی

*محتاجک جمبی ترعانی تنسینی جروحی و احزانی* انا* مشتاق لعنیک.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

سلام . قشنگ نوشتی . موفق و شاد باشی . به مم سر بزن . خوشحال میشم .

علیکم السلام . ممنونم که به وبلاگم سر زدید و نظر لطفتان است و با ارزوی موفقیت در تمام مراحلت عزیزم وهمیشه تشریف بیارید .مهسا خانوم

رضا...............یاور همیشه مومن دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام
متن های زیبائی می نویسی دوست عزیز .......من که لذت بردم خوشحال می شم به یاور همیشه مومن هم سری بزنی
یا حق

سلام علیکم.
نظر لطفتان است برادر محترم .سرافراز باشید .
یا زهرا

مهرداد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ب.ظ http://0101.blogfa.com

سلام
خیلی زیباست
یه سر به من بزن
نظر یادت نره

حمزه هادی پور یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام
مطالب جالبی نوشتید.ولی در چیدن مطالب کمی دقت کنید.
از عکسهای که توصیف کننده آن حضرت می باشد استفاده کنید.موفق باشید با من در تماس باشید خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد