«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

..::دلم گرفته::..


سلام دوستان امشب دلم گرفته است بخاطر دوری

از یکی از عزیزانم  که  این اشعار را براش مینویسم

امیدوارم هر جا باشد خوش و خرم و موفق باشد .


دلم گرفته است

به ایوان می‌روم و انگشتانم را

بر پوست کشیده‌ی شب می‌کشم

چراغ‌های رابطه تاریکند

چراغ‌های رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب

معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشک‌ها نخواهد برد

پرواز را بخاطر بسپار

پرنده مردنی‌ست

تو می آیی بهانه من ،

  و می دانم دوباره شاخه های خشک احساسم ،

                                          جوانه می زند ،

  لبریز از عشق و شکوه زندگی می گردد و با تو ،

                    تمام لحظه های تلخ پاییز و زمستان را ،

  تمام لحظه های بی تو بودن را ،

                   تمام خاطرات سرد و بی روح نبودت را ،

  شبیه قاصدک ، در دست های باد می اندازد و دیگر ،

                    به آن فصل پر از دلتنگی و سرما می نشیند 

     تقدیم به خواهر عزیزم  که به او باید بگم:
           
           

نظرات 4 + ارسال نظر
امین فیگو یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.aminfigo.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما

وبلاگتون خیلی خوب بود

موفق باشید
به وبلاگ من هم یه سری بزن

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ

باشه

حسن چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://360.yahoo.com/al_razavi

قال رسول الله فاطمة منی ....
عالی بود
مأجور انشاءالله
الله یحشرک مع محبی اهل البیت
.
.
.
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آله و آخر تابع له علی ذلک ...اللهم العنهم جمیعا

قله نشین سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://bluemountain.blogfa.com/

سلام زهرا خانووم
ببهشید که دیر آمدم سر زدم
خواستم بگم من دقیقا در ماه رجب (روز آخر ماه رجب) جزء ۲۸ رو خوندم
امیدوارم که خدا از همه قبول کنه
شاد باشید والتماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد