«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

آسمان بی کران خدایی....

آسمان بی کران خدایی
 

اشک، غربت غریبی دارد. زمانی جاری می شود بی آنکه


بخواهم. تسلای دلم می شود بی آنکه صدایش بزنم.


آنگاه که بغض به سختی راه گلویم را می بندد و احساس


می کنم که دیگر نمی توانم نفس بکشم، درست همان


هنگامی که از خودم واز همه بدیهایم بیزار می شوم و


میخواهم با تمام وجود فریاد بکشم، اشک قدوم


مهربان و مبارکش را بر چهره ام


 می نهد تا شعله سرکش تمنایم را خاموش کند.


وقتی چشمهایم خیس اند و آیینه دلم هزار ترک

 
برداشته است،


 آرزو می کنم که ای کاش تنها با اشکهایم می توانستم


 بلور شکسته دلم را ترمیم کنم، اما افسوس که می دانم

نمی توانم.


اشک، با همه صداقت و صفایی که دارد و با اینکه دلش


به اندازه آسمان بی کران خدایی آبی و پاک است،
 
تنها آبی است

بر آتش دلم و همین داغ مرا تازه می کند.


و من با اینکه اشک را نمی شناسم، گریه را نمی فهمم و


 سکوت را درک نمی کنم، این را خوب می دانم


که هرگاه دلم


برای خدایی بودن تنگ شود، می توانم خود را به آغوش


گریه بیندازم


و هرچقدر که بخوام با اشکهایم درددل کنم.


**********


  خدای من دعای همه جوونهای دلشکسته


 را اجابت بفرما.

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.tnt4u.blogsky.com

سلام
من اکنونبر فراز تپه ای غمناک و نا مسکون
کنار تک درختی ساکت و خاموش
می خوانم
حدیث تلخ و غمناک جدایی را
و..........
شما ای ساکنان ساحلان دور
شما ای مردمان شهر امیدم
.....
.......
...........
..................
من اکنون به شما بدرود میگویم

وبلاگ قشنگی داری
حیفم اومد نظر ندم
به من هم یه سر بزن
بای

[ بدون نام ] دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

. با سلام خدمت شما دوست گرامی
شانس همیشه در خونه آدمو میزنه ولی خیلی وقتها حوصله نداریم بریم درو باز کنیم
پس دست به کار شو و وقتتو بیشتر از این هدر نده!!?روشی بسیار جدید برای پولدار شدن و کسب درآمد !!!
این مطالب میتونه آینده شماروکاملاً عوض بکنه!!
تنها راه قانونی کسب درامد در ایران کاملا عملی. http://www.gbar.blogsky.com
من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی... و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.gbar.blogsky.com

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم
http://www.gbar.blogsky.com

جواد نعیمی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ب.ظ http://kudakaneh.blogfa.com


سلام !
پردیس مهتاب و کودکانه های جواد نعیمی

دووبلاگی است که خریدار ناز نگاه شماست.
دیدارت از این دو خانه را ارج می نهم و
نظرهایت را مغتنم می شمارم.

جواد نعیمی
http://javadnaeemi.blogfa.com
http://kudakaneh.blogfa.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد