«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

شعر: نامهربان من کو؟


سلام . این شعر تقدیم به دوست و خواهر گلم غزل مهربونم و همه خوبان

غزل عزیزم از بس  خوندیش من هم از این شعر خیلی خوشم اومد


¤¤¤ شعر ¤¤¤

 


خدایا هر کس به خانمانی دارد مهربانی


من مهربان ندارم نامهربان من کو؟


ای مردمان بگویید آرام جان من کو؟


راحت فضای هر کس محنت رسان من کو؟


نامش همی نیارد بردن به پیش هر کس


گه گه به ناز گویم سرو روان من کو؟


خدایا هر کس به خانمانی دارد مهربانی


من مهربان ندارم نامهربان من کو؟



در بوستان شادی هر کس گلی بچیند


آن گل نشکنندش در بوستان من کو؟


سرو روان من کو؟


خدایا جانان من سفر کرد با او برفت جانم


باز آمدم از ایشان پیداست آنِ من کو؟


نامش همی نیارد بردن به پیش هر کس


گه گه به ناز گویم سرو روان من کو؟


ای مردمان بگویید آرام جان من کو؟


راحت فضای هر کس محنت رسان من کو؟


در بوستان شادی هر کس گلی بچیند



آن گل که نشکنندش در بوستان من کو؟


سرو روان من کو؟


جانان من سفر کرد با او برفت جانم


باز آمدم از اینشان پیداست آنِ من کو؟


سرو روان من کو؟

نظرات 3 + ارسال نظر
یحیی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام زینب عزیز
چقدر وبلاگت زیباست....
من رو ببخش که دیر به دیر به شما سر میزنم
اخه من سرباز هستم ....
هر دو هفته میتونم ۱ بار بیام داخل شهر و وبلاگ زیبا تون رو دنبال کنم
به من هم سر بزن خوشحال میشم ... تا بعد

رضا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام
وبلاگتون حرف نداره - آخرشه
وقتی شعر و خوندم به وجد اومدم ایول موفق باشی
خدافظ

یکی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://nsaba1.netfirms.com

سلام

به دنبال شعری که دکتر اصفهانی خوانده بود ، وبلاگ شما رو پیدا کردم .

شعر از انوری ابیوردی است انگار . شعری که هر بار شنیدنش اشک در چشمان بی اشکم روانه میکند .

ممنون از وبلاگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد