«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

ادعیه الایام المشترکه من شهر رمضان المبارک




بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

      یا علی یا عظیم یا غفور یا رحیم أنت الرب العظیم

الذی لیس کمثله شی‏ء و هو السمیع البصیر و

هذا شهر شرفته و عظمته و کرمته و فضلته على الشهور

و هو شهر رمضان الذی أنزلت فیه القرآن هدى للناس

و بینات من الهدى و الفرقان و جعلت فیه لیلة القدر

و جعلتها خیرا من ألف شهر یا ذا المن من على

بفکاک رقبتی من النار فیمن تمن علیه

برحمتک یا أرحم الراحمین .

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام دوست خوبم
من از این تیکه دعا که می گه فیا ذاالمن و لا یمن علیک... خیلی خوشم میاد. مهربونی خدا و عظمتش رو با هم جمع کرده.
روزه هاتون قبول باشه

مهران پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ

با عرض سلام خدمت شما خواهر عزیز و ارجمند - جدا خسته نباشید - و انشاء الله از سربازان امام زمان باشید - خداوکیلی اومدم و ازتون تشکر کنم - با راه انداختن این وبلاگ زیبا - انشاءالله ادامه داشته باشد -

یا علی

ممنون می شم جواب منو ایمیل بزنید - راستی
هر کاری از دستم بر می یاد در خدمتم - والا
دوست دارم کمک کنم

البته با عرض معذرت - اگه تونستین حتما جواب بدین به ایمیلم - ممنون می شم . دوست دارم در این راه کمک شما باشم - ...
یا علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد