«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

عیدتون مبارک خوبانم .........

آن گاه که درهاى آسمان گشوده شد و پرتوى از نور رخشان امامت بر زمین تابید، مژده اى شادی بخش، دلهاى زمینیان را فراگرفت وتاریکناى سلطه گرى وهواپرستى، با زایش رهبرى ربّانى ورهاننده، به رسوایى افتاد.
یازدهم ذى القعده سال 148 هجرى که امام رئوف ما زاده شد، وعلى بن موسى الرضا علیه السلام به عنوان سرچشمه اى از نیکى ومهربانى وهدایت رخ نمود، پناهگاهى پدید آمد که خدا پرستان را در خود گرد آورد.
زاد روز آن رهبر هشتمین بر شیفتگان حضرتش خجسته باد.

ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را

 به همه شیعیان مخلص تبریک و تهنیت عرض میکنم.

یا امام رضا

 یا ضامن آهو

ای کاش در مشهد بودم

مشهدی ها نائب الزیاره ما هم باشید

 

التماس دعا

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دادا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ http://hamidsilver.persianblog.com

با سلام وآرزوی سلامت.من هم این عید بزرگ را به شما تبریک عرض نموده.در سایه مولا علی ابن موسی الرضا (ع)پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد