«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

«•´`•.(*•.¸(`•.¸بــنــت الــزهــــــراء ¸.•´)¸.•*).•´`•»

الهی لا تعذبنی فانی مقر بالذی قد کان منی.فما لی حیله الا رجائی.لعفوک ان عفوت و حسن ظنی.وکم من زله لی فی الخطایا.وانت علی ذو فضل

یا قائم آل محمد

               در کوچه های شهر دلم ، نسیم عطر دل انگیزت پیچیده است و بهار

               بهار شکوفه از در و دیوار می بارد . آسمانش از موج موج نگاهت ،

                  آبی آبی است و خورشید ، خورشید نورعشق بر شهر می پاشد.

                      در هر کوی و برزنش درخت درخت مهر تو روییده .

         و جویبار جویبارامید بر پایشان جاری است ؛ امید آمدن تو ... ای حجت خدا !

                شهر دلم آباد است از یاد تو و سرمست از نام تو، اما چه سود !

           که ناکام است در فراق تو ... ای تک سوار غریب ، ای فارِسَ الحجاز !

                     غروب آدینه چه دل گیر می شود آنگاه که یاد غیبت ، 

 غم وغربت در دلها می پراکند و آه دل خستگان ، فضا را آکنده می کند مولای من !

 تو آنی که کوههای سربر سینه ی سپهر ساییده ، بر خاک پایت بوسه می زنند  .

                          تو آنی که رودها به عشق تو در جوش و خروشند .

                             تو آنی که بلبلان به هوای تو نغمه می سرایند .

                    ای عزیز! دلهای منتظران ، از هجر رویت صد چاک است ،

                           تو بیا ای مرهم زخمهای دل خستگان ، یا مهدی !

                    تو بیا و سرفرازمان کن ، تو بیا تا دیگرهیچ شاعری نخواند :

    بیگانگی نگر که من و یار چون دو چشم همسایه ایم و خانه ی هم را ندیده ایم .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام ..خیلی قشنگ بود زهرای گلم
کاش منم می تونستم مثل تو اینقدر قشنگ بنویسم
برات آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگیت دارم

ال یس یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ب.ظ http://httpwww.salam-ala-allyasin.blogfa.com

سلام ابجی..متنتون زیبا بود..انشاله که اقا میان و..........
عیدتون مبارک
التماس دعا
قابل دونستین سر بزنین
یا زهرا

منتظر یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ http://yaszahra.blogfa.com

مازیار یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ب.ظ http://future2010.blogsky.com/

سلام سیده جانم .
کجائی خواهری ؟ به داداش کوچیکت سری نمیزنی ؟
متنت خیلی زیبا بود .
¤ کلک رشتی ¤ پیشا پیش عید غدیر خم رو به آبجی گلم سیده زهرا و خانواده محترمش و همیشن طور به همه مسلمانان شیعه جهان تبریک میگم . ¤ پیش دستی کردم ¤
موفق باشی .
دوستار و ارادتمند تو مازیار از کلبه آبی
منتظر حضور گرمت هستم

حرف آخر : یا زهرا ادرکنی


نجوای شاکی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.shakee.persianblog.com

قشنگ بود موفق باشی به ما سر بزن یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد